۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۷

اعزام شرکت‌های نوپا و نوآور به جیتکس

ایتنا - با همکاری بخش دولتی و برخی نهادهای خصوصی، این تیم از تسهیلات ویژه‌ای چون غرفه رایگان و هزینه اقامت یک نفر در دوبی در طول زمان برگزاری نمایشگاه جیتکس بهره‌مند خواهند شد.


در پی برگزاری سمینار نقش نوآوری و خلاقیت در اقتصاد مقاومتی که اردیبهشت ماه امسال در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، شرکت‌های نوپا و نوآوری که در فرایند داوری حائز رتبه قابل قبول بودند برای اعزام به نمایشگاه فناوری اطلاعات دوبی( جیتکس ۲۰۱۶) معرفی شدند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی جیتکس در ایران، ۱۳ اردیبهشت سال جاری، سمیناری با عنوان نقش نوآوری و خلاقیت در اقتصاد مقاومتی با همکاری اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و حمایت همراه اول برگزار شد که در پی آن تعدادی از شرکت‌های نوپا و نوآوری که جهت رقابت برای حضور در غرفه‌های استارت‌آپی جیتکس ثبت نام کرده بودند، پس از بررسی داوران و کسب رتبه قابل قبول برای اعزام به نمایشگاه جیتکس و معرفی پتانسیل‌های خود جهت افزایش صادرات در حوزه فناوری اطلاعات انتخاب شدند.

قابل ذکر است که با همکاری بخش دولتی و برخی نهادهای خصوصی، این تیم از تسهیلات ویژه‌ای چون غرفه رایگان و هزینه اقامت یک نفر در دوبی در طول زمان برگزاری نمایشگاه جیتکس بهره‌مند خواهند شد.
 
 
کد مطلب: 45894
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام