۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۸

گوشی جدید هوآوی میت ۹ در ۵ دقیقه ۵۰ درصد شارژ شده اما منفجر نمی‌شود

ایتنا - گوشی جدید هوآوی موسوم به میت 9 با تگنولوژی شارژ سریع، تا اواسط ماه آینده راهی بازار خواهد شد.
گوشی جدید هوآوی میت ۹ در ۵ دقیقه ۵۰ درصد شارژ شده اما منفجر نمی‌شود


فناوری شارژ سریع، رقابت سختی را بین سازندگان گوشی‌های اندرویدی ایجاد کرده است و هوآوی میت ۹ گفته می‌شود در عرض ۵ دقیقه ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، نوت ۷ سامسونگ با شارژ سریع (یکی از دلایل اصلی) باتری‌های معیوب دچار معضل همیشگی شده است اما کمپانی چینی هوآوی می‌گوید با فناوری جدید شارژ سریع (Super Charge Technology) در میت ۹ در عرض ۵ دقیقه ۵۰ درصد باتری را شارژ می‌کند.

قرار است ۱۰ روز دیگر میت ۹ مجهز به پردازنده Kirin 960 رونمایی شود که توسط هواوی طراحی‌شده و توسط TSMC تایوان ساخته‌وپرداخته شده است.

جدیدترین سری میت مجهز به دو دوربین در پشت‌گوشی است که توسط Leica ساخته‌شده است و یکی از دوربین‌ها ۲۰ و دیگری ۱۲ مگاپیکسل تعریف‌شده است. همچنین دوربین جلو نیز ۸ مگاپیکسلی است که برای عکس‌های سلفی و ویدئو چت مناسب به نظر می‌رسد.

نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، ۴ گیگ رم یا حافظه موقت و ۶۴ گیگ حافظه داخلی و قیمت ۴۸۰ دلار، دیگر مشخصات فنی‌تجاری میت ۹ است که توسط سایت‌های چینی قبل از رونمایی منتشرشده است.

گفته می‌شود هوآوی میت ۹ با ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی نیز ۵۸۵ دلار و مدل ۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه موقت نیز ۷۰۵ دلار قیمت‌گذاری شده است.

اواسط ماه آینده میت ۹ راهی بازار می‌شود.
کد مطلب: 45889
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام