۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

ادغام خدمات ابری اپل روی پلتفرم جدید «Pie»

ایتنا – اپل یک پروژه سری و جدید دارد و درنظر دارد خدمات ابری خود را در یک پلتفرم واحد قرار دهد. این امر موجب می‌شود تا اپل از کنترل بیشتری برخوردار باشد و در عین حال، زمان بارگذاری نیز کاهش پیدا کند.
ادغام خدمات ابری اپل روی پلتفرم جدید «Pie»


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از بلومبرگ، اپل مشغول سازمان‌دهی مجدد زیرساخت خود است تا آن را به شکل یک سیستم واحد با نام کد Pie درآورد. بخش‌هایی از سیری، فروشگاه آی‌تیونز، و اخبار اپل در حال حاضر همگی به پلتفرم پای مهاجرت کرده‌اند و انتظار می‌رود در طی چند سال آینده، نقشه‌ها و دیگر خدمات نیز به این پلتفرم انتقال یابند.

قرار دادن این خدمات در یک پلتفرم واحد، موجب می‌شود تا اپل از کنترل بیشتری برخوردار باشد و در عین حال، زمان بارگذاری نیز کاهش پیدا کند. اما این شرکت هنوز راجع به اخبار انتشار یافته، هیچ نظری اعلام نکرده است.

این اخبار در حالی منتشر می‌شوند که اپل خود را آماده می‌کند تا مکان گروه خود را نیز تغییر دهد. کار تکمیل فضای کاری جدید به شکل و شمایل سفینه فضایی همچنان در جریان است و انتظار می‌رود کارمندان اپل در سال ۲۰۱۷ به آنجا نقل مکان نمایند.


اما بنابر گزارش‌ها، این احتمال وجود دارد که گروه مسئول خدمات ابری اپل به سایر پژوهشگران در ساختمان جدید نپیوندند. در عوض، اپل گروه خدمات ابری ادی کیو (Eddy Cue) را از ادارات مرکزی کنونی در کوپرتینو و سانی‌ویل، به ساختمان Infinite Loop منتقل خواهد کرد.

منابع آگاه می‌گویند: «گروه کنونی، روی باگ‌های نرم‌افزاری و توسعه محصول کار خواهد کرد و این گروه‌ها در یک ساختمان خاص و به‌منظور بهبود رشد بخش خدمات و رقابت با گوگل و آمازون گرد هم خواهند آمد.»
 
کد مطلب: 45878
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام