کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان تبدیل فیلم به نقاشی متحرک

24 مهر 1395 ساعت 14:06

ایتنا- به‌تازگی نسخه‌ای ویژه از نرم‌افزار پریسما برای ادیت کردن فایل‌های ویدیویی عرضه شده است که دارای قابلیت‌های منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیزی به‌حساب می‌آید.




به‌تازگی نسخه‌ای ویژه از نرم‌افزار پریسما برای ادیت کردن فایل‌های ویدیویی عرضه شده است که دارای قابلیت‌های منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیزی به‌حساب می‌آید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، نرم‌افزار پریسما برای ویرایش فایل‌های تصویری به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های استاندارد در جهان به‌حساب می‌آید.

به‌تازگی قابلیت‌های این نرم‌افزار با جهشی چشمگیر روبرو شده است و با کمک آن می‌توان علاوه برعکس‌ها، فایل‌های ویدیویی را نیز ویرایش کرد.

 

نسخه جدید نرم‌افزار پریسما دارای قابلیت افزودن فیلترهای مختلف به فایل‌های ویدیویی است که موجب می‌شود توان کلیپ‌هایی ۱۵ ثانیه‌ای را به کمک این افزار تولید نمود.

از قابلیت‌های افزوده‌شده به این سیستم می‌توان به امکان تبدیل فیلم به نقاشی متحرک و حتی کارکرد آفلاین نرم‌افزار اشاره کرد که هر دو مورد بسیار خوب و جذاب طراحی شده‌اند.

بااین‌وجود در حال حاضر این نسخه از نرم‌افزار پریسما تنها برای سیستم عامل IOS قابل‌دسترسی است ولی سازندگان آن قول داده‌اند که به‌زودی این قابلیت‌ها را به دستگاه‌های اندرویدی نیز انتقال بدهند.
 


کد مطلب: 45837

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45837/امکان-تبدیل-فیلم-نقاشی-متحرک

ايتنا
  https://www.itna.ir