۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۸

رکوردی جدید برای شرکت lite-on

ایتنا- آمار به‌ دست‌ آمده رشد ۵.۷۲ درصدی در طول بازه زمانی یک‌ماهه را نشان می‌دهد و این رقم در طول بازه زمانی یک‌ساله رشدی ۸.۰۷ درصدی به‌جای گذاشته است.
رکوردی جدید برای شرکت lite-on


شرکت lite-on با ارائه آمار مالی خود نشان داده است که در طول سال گذشته موفق به ثبت رکورد جدیدی درزمینهٔ درآمد شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، با فرارسیدن ماه اکتبر بسیاری از شرکت‌ها اقدام به ارائه آمار مالی در خصوص فعالیت‌های خود کرده‌اند، و شرکت lite-on نیز از این قاعده مستثنا نیست و در همین راستا، اطلاعات خود را به رسانه‌ها ارائه کرده است.

آخرین آمار منتشر شده از سوی این شرکت در روز ششم ماه اکتبر نشان از این دارد که این غول سخت‌افزاری در شرق آسیا موفق به ثبت رکوردی جدید در زمینهٔ درآمدزایی شده است.


 

آمار به‌ دست‌ آمده نشان می‌دهند که این شرکت در پایان ماه سپتامبر ۲۰۱۶ موفق به کسب درآمدی ۷۰۹ میلیون دلاری در طول یک ماه شده است که این رقم در تاریخ این شرکت بی‌سابقه بوده است.

آمار به‌ دست‌ آمده رشد ۵.۷۲ درصدی در طول بازه زمانی یک‌ماهه را نشان می‌دهد و این رقم در طول بازه زمانی یک‌ساله رشدی ۸.۰۷ درصدی به‌جای گذاشته است.

شایان‌ ذکر است که ۵۱ درصد کل درآمد این شرکت از محصولات سخت‌افزاری رده فناوری اطلاعات به دست می‌آیند و همین امر این شرکت را به یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان سخت‌افزار در جهان بدل ساخته است.
 
کد مطلب: 45831
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام