۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۸

طراحی نرم‌افزار ویژه‌ای برای خلق شخصیت در دنیای واقعیت مجازی

ایتنا- به‌تازگی یک شرکت استارت‌آپ توانسته است تا نرم‌افزار ویژه‌ای را طراحی کند که به کمک آن می‌توان به‌صورت هم‌زمان با کار کردن با پلتفرم‌های واقعیت مجازی در آن‌ها به خلق شخصیت‌های گرافیکی دست زد.
طراحی نرم‌افزار ویژه‌ای برای خلق شخصیت در دنیای واقعیت مجازی


به‌تازگی یک شرکت استارت‌آپ توانسته است تا نرم‌افزار ویژه‌ای را طراحی کند که به کمک آن می‌توان به‌صورت هم‌زمان با کار کردن با پلتفرم‌های واقعیت مجازی در آن‌ها به خلق شخصیت‌های گرافیکی دست زد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی geekwire، اعمال انیمیشن در دنیای واقعیت مجازی می‌تواند بسیار جذاب باشد ولی درعین‌حال این فرایند در نوع خود بسیار چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد.

شرکتی به نام لیمیتلس که در حقیقت یک استارت‌آپ فعال در رده واقعیت مجازی است، ساختاری را معرفی کرده است که مس تواند چالش‌های یادشده را تا حد بسیار زیادی کاهش بدهد.

 

این ساختار جدید در حقیقت مجموعه‌ای از ابزارها است که در قالب یک نرم‌افزار برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی عرضه شده است.

به کمک این سیستم می‌توان به‌صورت همزمان و آنی اقدام به طراحی شخصیت‌های گرافیکی مختلف در سامانه‌های واقعیت مجازی دست زد و برای این کار نیازی به آموزش‌ها و دانش ویژه وجود نخواهد داشت.

شایان‌ ذکر است که مدیر ارشد اجرایی شرکت لیمیتلس که تام سانوکی نام دارد، سابقه درخشانی در فعالیت در رده بازی‌های کامپیوتری (شرکت بانجی) و شرکت مشهور طراحی انیمیشن پیکسار دارد و تجربیات او به‌صورت مستقیم در این پروژه اعمال شده‌اند.
 
کد مطلب: 45782
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام