۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۴

مشکلات آیفون 7 و 7پلاس صدای کاربران را درآورد

ایتنا - عدم برقراری ارتباط، ضعف آنتن‌دهی، اختلال بلوتوث و عدم پشتیبانی صحیح از شبکه‌های نسل چهارم، تنها برخی از مشکلات آیفون‌های جدید در بازار هستند.
مشکلات آیفون 7 و 7پلاس صدای کاربران را درآورد


با گذشت چند هفته از عرضه آیفون ۷ و ۷ پلاس خریداران این گوشی‌ها به مشکلات مختلفی در طراحی و کارکرد آن‌ها اشاره کرده‌اند که برخی باعث نارضایتی شدید شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، از جمله این مشکلات می‌توان به عدم برقراری ارتباط، ضعف آنتن‌دهی، اختلال بلوتوث، عدم پشتیبانی صحیح از شبکه‌های نسل چهارم و غیره اشاره کرد.

بر اساس پرسشنامه‌هایی که در سایت‌های فناوری مشهور 9toMac و Gizmodo برای بررسی مهم‌ترین مشکلات آیفون ۷ و ۷ پلاس منتشر شده، متداول‌ترین مشکل در دو گوشی مذکور اختلال در استفاده از قابلیت بلوتوث است که اتصال گوشی به خودرو برای شنیدن موسیقی یا انجام امور دیگر را ناممکن می‌کند.

خریداران این گوشی که از خدمات اپراتور وریزون استفاده می‌کنند نیز می‌گویند آیفون ۷ آن‌ها از نسل چهارم شبکه‌های تلفن همراه یا همان ال‌.تی‌.ای پشتیبانی نمی‌کند.

کاربران در توضیح این مشکلات گفته‌اند گوشی‌های تازه آن‌ها به طور خودکار به خودرو یا بلندگوی آن متصل نمی‌شود. کاربر دیگری اتصال بلوتوث آیفون ۷ را یک کابوس توصیف کرده است، زیرا این ارتباط به طور مداوم قطع می‌شود و لذا نمی‌شود به موسیقی گوش کرد. این مشکل در مورد هدفون‌های بلوتوث و اتصال به دیگر سیستم‌های تفریحی خودروها مانند Ford Focus، Volkswagen Jetta GLI، BMW 335i و Toyota Venza هم گزارش شده است.

از سوی دیگر نقص در اتصال به شبکه‌های LTE هم موجب شده کاربران به شبکه‌های کم‌سرعت‌تر نسل سوم بازگردند و تبادل داده را با سرعت پایین‌تری انجام دهند. اپل سیستم‌عامل به‌روزشده iOS 10.0.2 را هم برای حل مشکلات مذکور ارائه کرده ولی این سیستم‌عامل هم نتوانسته رضایت کاربران را جلب کند.
کد مطلب: 45760
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام