۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۷

استخدام ۴۰۰ کارمند جدید در آمازون برای توسعه بلندگوهای هوشمند

ایتنا - کمپانی آمازون در سر دارد که 400 نفر کارمند جدید را برای ارتقا دادن به بلندگو‌های اکو و الکسا استخدام کند.
استخدام ۴۰۰ کارمند جدید در آمازون برای توسعه بلندگوهای هوشمند


جف بزوس مدیر عامل آمازون در ماه می اعلام کرد که این شرکت بیش از هزار نفر را برای توسعه بلندگوهای هوشمند اکو و آمازون به خدمت گرفته است، حال قرار است ۴۰۰ نفر دیگر به این مجموعه اضافه شوند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ری‌کد، گروه‌هایی که در زمینه طراحی و عرضه بلندگوهای اکو و الکسا در آمازون فعالیت می‌کنند قصد دارند ۴۰۰ نفر کارمند جدید را به خدمت بگیرند.

افرادی که قرار است در این زمینه استخدام شوند باید در زمینه‌هایی همچون مهندسی داده‌ها، مدیریت محصولات، هوش مصنوعی، خودآموزی به رایانه‌ها و غیره تخصص داشته باشند.

این افراد در محل‌های مختلفی مشغول به کار خواهند شد که از دفاتر مرکزی آمازون در سیاتل تا شهرهای دیگر آمریکا مانند تمپه، آریز، کمبریج، سانی ویل و ... در نوسان است. کارشناسان معتقدند این میزان استخدام نشان‌دهنده رونق بازار محصولات مبتنی بر فناوری هوشمند و هوش مصنوعی در آینده است.

کارشناسان می‌گویند آمازون قصد دارد محصولات بیشتری را با بلندگو‌های اکو و الکسا که توان درک فرامین صوتی را دارند سازگار کند. این شرکت در ماه سپتامبر نمونه‌ای ارزان قیمت از این محصول موسوم به اکو دات را هم عرضه کرد که تنها ۴۹ دلار قیمت دارد. این محصول هم قادر به درک فرامین صوتی است و هم می‌تواند مانند یک بلندگوی عادی عمل کند.

آمازون قصد دارد محصولات و تولیدات دیگر شرکت های دنیای فناوری را هم با بلندگوهای هوشمند خود سازگار کند تا بتوان از آنها برای انجام انواع خرید، سفارش بلیط و رزرو هتل، تاکسی گرفتن، دریافت تازه‌ترین اخبار و اطلاعات، انجام فعالیت‌های تجاری و غیره استفاده کرد.
کد مطلب: 45737
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام