۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

صنعت بازی‌های کامپیوتری ناجی صنایع تولید کامپیوترهای خانگی

ایتنا- آمار و ارقام به‌دست‌آمده از شرکت‌های تولیدکننده کامپیوترهای خانگی نشان می‌دهد که شرکت‌های حاضر در این صنایع به‌واسطه درخواست نسبتا بالا برای کامپیوترهای مخصوص بازی‌های کامپیوتری شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارند.
صنعت بازی‌های کامپیوتری ناجی صنایع تولید کامپیوترهای خانگی


آمار و ارقام به‌دست‌آمده از شرکت‌های تولیدکننده کامپیوترهای خانگی نشان می‌دهد که شرکت‌های حاضر در این صنایع به‌واسطه درخواست نسبتا بالا برای کامپیوترهای مخصوص بازی‌های کامپیوتری شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، در طول چند سال اخیر همواره شاهد این بوده‌ایم که مجموع فروش پردازنده‌ها، مادربردها و کارت‌های گرافیکی رو به افول بوده‌اند.

با این‌ وجود به نظر می‌رسد که شرکت‌هایی مانند ام‌اس‌آی، ایسوس و گیگابایت توانسته‌اند در این بازار عجیب‌وغریب به سوددهی معقولی دست پیدا کنند.


علت اصلی این سوددهی، بازی‌های کامپیوتری و درخواست بالای کاربران برای دستگاه‌های مربوط به انجام این بازی‌ها بوده است.

شرکت گیگابایت تا پایان سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۷ میلیون مادربرد را به فروش خواهد رساند و شرکت ایسوس نیز به رقمی تقریبا برابر در بازه زمانی مشابه دست پیدا خواهد کرد.

نکته بسیار جالب در این میان این است که آمار فروش گیگابایت در مقایسه با سال ۲۰۱۵ با کاهش عددی روبرو بوده است ولی این شرکت ازنظر سود با پیشرفت مواجه شده است که علت این امر تمایل زیاد کاربران به خریداری کردن مادربردهای پیشرفته مخصوص بازی‌های کامپیوتری ارزیابی می‌گردد.
 
کد مطلب: 45715
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام