۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲
با سه کلیک صاحبخانه شوید!

Ihome.ir شیوه‌ای نوین برای یافتن خانه رویایی شما

این وبسایت در حال حاضر پرترافیک‌ترین و جامع‌ترین وبسایت املاک کشور است که خدمات بسیار متنوع و منحصربفردی به مشتریان خود ارائه می‌کند که شامل آگهی رایگان ملک برای کاربران عادی و آگهی‌های ویژه برای آژانس‌های مسکن طرف قرارداد می‌شود.
Ihome.ir شیوه‌ای نوین برای یافتن خانه رویایی شما
--------- گزارش آگهی ---------

محسن عارفی: این روزها دیگر کمتر کسی هست که از رکود بازار مسکن بی اطلاع باشد. شاید بتوان یکی از عمده‌ترین دلایل این رکورد را علاوه‌بر کاهش قدرت خرید و تاثیر تحریم‌ها بر بازار ملک، سنتی بودن شیوه‌های فروش و اجاره مسکن دانست.
قطعا همه ما دستکم یکبار هم که شده دنبال خانه گشته‌ایم و خوب می‌دانیم این فرآیند چقدر خسته‌کننده و دشوار است.

شاید ایران جزو معدود کشورهایی باشد که مردم هنوز برای رفع نیازهای مسکن خود هر روز از این بنگاه به آن بنگاه رفته یا از نیازمندیهای روزنامه‌ها استفاده می‌کنند. این در حالیست که شیوه‌های فوق سال‌هاست در کشورهای دیگر منسوخ شده و مردم خانه مورد علاقه خود را مانند خیلی کالاهای دیگر با جست‌وجو در اینترنت پیدا می‌کنند.

گرچه خرید و فروش اینترنتی در ایران هنوز خیلی نوپاست و عمر آن به یک دهه نمی‌رسد اما سرعت رشد خرید اینترنتیف با توجه به ضریب نفوذ بالای اینترنت در کشورمان، بسیار بالاست. رفته‌رفته اعتماد مردم به خریدهای اینترنتی نیز افزایش یافته و دیگر کمتر کسی برای خرید یک کالای برقی حاضر است در این شلوغی و ترافیک تا مرکز شهر برود.
قطعا این تجربه موفق برای بازار مسکن ایران نیز قابل تکرار خواهد بود. جایی که «ژیل بلانچارد»، سرمایه‌گذار فرانسوی شرکت SeLoger و صاحب یکی از وبسایت‌های املاک و مستغلات موفق جهان در فرانسه و «عمران علی خان»، مدیر شرکت پاکستانی Zameen نیز جذب این بازار شده و با سرمایه‌گذاری در بازار ایران قصد دارند همین سیستم موفق جهانی را برای بازار مسکن کشور نیز پیاده کنند.

در همین راستا، وبسایت ihome.ir با سرمایه‌گذاری خارجی و تیمی زبده متشکل از مدیرعامل ایرانی خود، «محمدحسین رفعت‌نژاد» و جوانانی پویا، فعالیت خود را در حوزه املاک و مستغلات آغاز کرد.
این وبسایت در حال حاضر پرترافیک‌ترین و جامع‌ترین وبسایت املاک کشور است که خدمات بسیار متنوع و منحصربفردی به مشتریان خود ارائه می‌کند که شامل آگهی رایگان ملک برای کاربران عادی و آگهی‌های ویژه برای آژانس‌های مسکن طرف قرارداد می‌شود.

وبسایت ihome.ir همچنین برای فایل‌های املاک، امکان عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای ارائه می‌کند. اما از امکانات ویژه وبسایت ihome.ir می‌توان به اپلیکیشن موبایل ihome.ir اشاره کرد که با طراحی بسیار کاربرپسند خود، فرآیند خرید یا اجاره خانه را «به راحتی چند کلیک» کوتاه کرده است.

از امکانات جالب و منحصر بفرد نرم‌افزار اندرویدی ihome.ir می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
• محدود کردن جست‌وجوی مشخصات ملک مورد نظر با استفاده از فیلترهای محدود کننده موقعیت مکانی، مساحت، محدوده قیمت، تعداد اتاق خواب و سایر مشخصات
• مرتب کردن فهرست نتایج جست‌وجوها بر اساس تاریخ ثبت آگهی‌ها، منطقه یا برحسب محبوبیت، به منظور حصول اطمینان از آنکه کاربر نتایج مرتبط‌تر و مناسب‌تر را زودتر و سریع‌تر مشاهده کند
• دسترسی به تصاویر بسیار با کیفیت و جذاب از فایل‌های املاک در هر زمان و مکان
• امکان دسترسی به جامع‌ترین بانک اطلاعاتی برای اخذ اطلاعات ضروری متناسب با ملک مورد نظر با تنها چند کلیک ساده
• امکان به اشتراک گذاری مستقیم ملک مورد نظر در شبکه‌های اجتماعی
• امکان به اشتراک گذاشتن جزییات ملک مورد علاقه با دیگران، با استفاده از سیستم پیام‌رسان داخلی نرم‌افزار
• امکان برقراری تماس مستقیم با شماره‌های درج شده در آگهی‌های املاک موجود در نرم‌افزار بدون نیاز به ذخیره شماره‌ها در دفترچه تلفن گوشی
• یافتن دقیق ملک مورد نظر و ذخیره آن در فهرست علاقمندی‌ها برای دسترسی آسان در آینده
• امکان ذخیره نتایج جست‌وجو برای مراجعات بعدی

حالا با خیال راحت روی مبل یا جلوی تلویزیون لم دهید و دنبال خانه بگردید. نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کردید روزی برای خرید یا اجاره خانه نیز به راحتی بتوانید از تلفن همراه خود استفاده کنید؟

لینک اپلیکیشن در گوگل پلی:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ihome.ihomeapp&hl=en
لینک اپلیکیشن در بازار:
https://cafebazaar.ir/app/com.ihome.ihomeapp/?l=fa

این ویدئو را هم در همین زمینه ببینید:








  
کد مطلب: 45703
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام