۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
وزیر ارتباطات خبر داد

تعهد 16 شرکت حوزه آی.‎تی و آی.‎سی.‎تی برای ایجاد 4 هزار شغل در مازندران

ایتنا - در تفاهم‌نامه‌ای که میان شرکت‌های حوزه آی.تی و آی.سی.تی شکل گرفته، قرار است ظرف یک‌سال آینده، 2 هزار میلیارد سرمایه‌گزاری و 4 هزار شغل ایجاد شود.
تعهد 16 شرکت حوزه آی.‎تی و آی.‎سی.‎تی برای ایجاد 4 هزار شغل در مازندران


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قرار است شرکت‎های برند در حوزه آی.‎تی و آی‎.سی‎.تی کشور، در تفاهم‎نامه‎ای، ظرف یک‎سال آینده ۲ هزار میلیارد تومان در مازندران سرمایه‎گذاری و ۴ هزار شغل مستقیم ایجاد کنند.


به گزارش ایتنا از خبرگزاری فارس، محمود واعظی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آرزو داشتم تلاش‌هایی که در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می‎دهیم به سرمایه و تحول بزرگی تبدیل شود و امروز می‎بینیم که به‎خوبی از این صنعت در جای‎جای کشور استفاده شده و نهضتی به‌وجود آمده است.

وی با اشاره به اقبال مردمی و شرایط کشور در آی‎.تی و آی.سی.‎تی، افزود: فضای مجازی همانند فضای واقعی جای خود را باز کرده و نکته این است که آیا با ‎سرعتی که این حوزه در حال پیشرفت است، قانون و مقرراتی نیز وضع شده است؟ لذا اگر این نکته را به‎خوبی جا بیندازیم، می‎توانیم نتیجه مثبت آن را نیز ببینیم.

وزیر معین مازندران و البرز خطاب به صنف آی‎.تی و آی.‎سی.تی تصریح کرد: وقتی مشتریان خود را از دست بدهید، تمام مجموعه خود را از دست می‎دهید، اگر کسب و کار رونق پیدا کند، همه سود می‎برند.

واعظی گفت: باید امنیت شغلی در فضای مجازی به‌وجود بیاید لذا از نمایندگان مجلس می‎خواهیم که این بحث را مورد توجه قرار داده و پاسخ مثبتی را برای سرمایه‎گذاران حوزه آی.‎تی و آی‎.سی.‎تی داشته باشند.

وی بیان کرد: قرار است شرکت‎های برند در حوزه آی‎.تی و آی‎.سی‎.تی کشور، در تفاهم‎نامه‎ای، ظرف یک‎سال آینده ۲ هزار میلیارد تومان را در مازندران سرمایه‎گذاری و ۴ هزار شغل مستقیم ایجاد کنند و این یک فرصت است که در مقابل آن انتظار دارند امنیت شغلی آن‌ها فراهم شود.

واعظی در پایان درباره اقتصاد مقاومتی گفت: همتی در این زمینه در مازندران انجام دادیم، باید همت دیگری نیز در استان و تهران با تشکیل جلسات خاص ایجاد شود، حوزه‎های کاری در حوزه‎های مختلف تقسیم شود، همه در حال کاروفعالیت هستند لذا نمایندگان مجلس نیز با کمک به این مجموعه، می‎توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی در این استان سهم مهمی داشته باشند.
کد مطلب: 45688
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام