۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۱

طرح جدید یوتیوب با نام «قهرمانان یوتیوب»

ایتنا - مدیران یا قهرمانان یوتیوب قادر خواهند بود از یک پیش‌نمایش اختصاصی در مورد محصولات جدید برخوردار شوند، یا حتی خودشان هم به آزمایش این محصولات بپردازند. آنها از امکان برقراری تماس مستقیم با دست‌اندرکاران یوتیوب نیز برخوردار خواهند بود.
طرح جدید یوتیوب با نام «قهرمانان یوتیوب»


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از eweek، یوتیوب در هفته گذشته از راه‌اندازی یک برنامه مدیریتی و مشارکتی جدید با نام «قهرمانان یوتیوب» یا YouTube Heroes خبر داده است.

گفته می‌شود این برنامه از داوطلبان می‌خواهد تا به انجام کارهایی همچون پرچم‌گذاری یا نشانه‌گذاری محتواهای نامناسب، افزودن زیرنویس و ترجمه، و پاسخ به پرسش‌های مطرح شده در انجمن کمک‌رسانی یوتیوب بپردازند.

گفتنی است یوتیوب هنوز به‌طور رسمی برنامه قهرمانان یوتیوب را اعلام نکرده است، بلکه از طریق کانال کمک‌رسانی یوتیوب، و با یک ویدیو، اخباری در این زمینه منتشر کرده است.

یوتیوب در این ویدیو، به تشریح جزئیات انواع کارهایی می‌پردازد که داوطلبان قرار است انجام دهند. آنها در بخش مدیریت، نه‌تنها ویدیوها را پرچم‌گذاری خواهند کرد، بلکه به انواع مختلفی از ابزارهای پرچم‌گذاری نیز دسترسی خواهند داشت. این ابزارها به آنها کمک می‌کنند تا در آن واحد بتوانند تعداد زیادی ویدیو را نشانه‌گذاری کنند. از دیگر وظایف آنها، می‌توان به مدیریت جوامع جدید روی سایت یوتیوب اشاره کرد.


در سطوح بالاتر، این مدیران قادر خواهند بود از یک پیش‌نمایش اختصاصی در مورد محصولات جدید برخوردار شوند، یا حتی خودشان هم به آزمایش این محصولات بپردازند. آنها همچنین از امکان برقراری تماس مستقیم با دست‌اندرکاران یوتیوب هم برخوردار خواهند بود.
 
کد مطلب: 45650
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام