۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲

وعده سرخرمن یک گیگ اینترنت هدیه در ازای سرشماری اینترنتی

ایتنا - اخیرا رئیس مرکز آمار ایراندر جریان اطلاع‌رسانی درباره رفع اختلال سایت سرشماری از هدیه جدیدی خبر داده است.
وعده سرخرمن یک گیگ اینترنت هدیه در ازای سرشماری اینترنتی


در حالی که رئیس مرکز آمار اخیرا اعلام کرده علاوه‌بر هزار جایزه نقدی یک میلیون تومانی برای ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ یک گیگ اینترنت هدیه به ثبت‌نام‌کنندگان ارائه می‌شود، پیگیری خبرنگاران از بلاتکلیفی این وعده حکایت دارد.


به گزارش ایتنا از فارس، در حالی که پیش‌تر اعلام شده بود هزار جایزه یک میلیون تومانی به قید قرعه برای ثبت‌نام‌کنندگان اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ پیش‌بینی شده، اخیراً رئیس مرکز آمار ایران در جریان اطلاع‌رسانی درباره رفع اختلال سایت سرشماری از هدیه جدیدی خبر داده است.

رئیس مرکز آمار گفته با هماهنگی اپراتورها مقرر شده در ازای ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ یک گیگابایت اینترنت هدیه به ثبت‌نام‌کنندگان داده شود؛ این در حالی است که پیگیری خبرنگاران از اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت از بی‌اطلاعی آن‌ها در این باره شکایت دارد. آن‌ها اعلام می‌کنند که در جریان چنین موضوعی نیستند و برای نخستین‌بار این جریان را از خبر مرکز آمار متوجه شدند.

همچنین در پیگیری خبرنگاران از سازمان تنظیم مقررات در ارتباطات رادیویی این سازمان اعلام کرد: این موضوع در حد پیشنهاد ارائه شد اما هنوز به قطعیت نرسیده است و بنابراین هنوز دستوری در این‌باره برای اپراتورها وجود ندارد.

بنابر نظر این سازمان تصمیم نهایی اطلاع‌رسانی و به اپراتورها نیز اعلام می‌شود.
کد مطلب: 45639
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
همه وعده هاشون سرخرمن از اب در میاد. اون تخفیف 20 درصدی هم که کلی روش تبلغ کردند دروغ از اب درومد و اینترنت حداقل در منطقه ما حتی یک ریال هم ارزون نشد. الانم که این. بر فرض هم که این کارو میکردند، اخه یه گیگ چیه؟ چرا باید پهنای باند تو کشور ما اینقدر کمیاب و گرونقیمت باشه که مردم گیر یه گیگش باشند؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
سوال اساسی، چرا ما اینقدر بدبختیم؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام