۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴

تبدیل ماشین بی‌.ام‌.دبلیو به یک روبات انسان‌نما

ایتنا - اگر از طرفداران فیلم تبدیل‌شوندگان (transformers) هستید، عاشق مدل جدید بی.ام.دبلیو خواهید شد.
تبدیل ماشین بی‌.ام‌.دبلیو به یک روبات انسان‌نما


کمپانی «لت‌ویژن» ترکیه‌ای برای نخستین بار روباتی با قابلیت تبدیل‌شوندگی و با دو کاربری ساخته است، تا از یک.بی.ام.دبلیو سری ۳ تبدیل به یک روبات ایستاده انسان‌نما شود و بدین ترتیب اولین ترنسفورمر واقعی ساخته شود.


به گزارش ایتنا از ایران آنلاین، این ربات که «لترون» نام دارد یک خودرو بی­ام­و است که می‌تواند تغییر شکل داده و به یک ربات انسان‌نما با سر و پا و دست تبدیل شود. همچنین بدنه خودرو نیز چند متر بالاتر از سطح زمین قرار می‌گیرد. این کمپانی خبر مذکور را با استفاده از یک سری ویدئو که در وب‌سایت شخصی و صفحه یوتیوب خود منتشر کرده است. در این فیلم‌ها یک روبات به نام Letron بر اساس یکی از شخصیت‌های این فیلم که به ماشین بی.ام.دبلیو تبدیل می‌شد، به رنگ قرمز ساخته شده که توسط یک ریموت کنترل و یک اپراتور هدایت می‌شود.


این فیلم نشان می‌دهد که لترون از پارکینگ خارج شده و به سمت دوربین می‌آید، و بعد از کمی مکث، روند تبدیل شروع می‌شود. ابتدا خودرو از کناره‌ها باز شده و سپر جلویی به سمت بالا می‌رود،سپس آرام‌ آرام روند باز شدن اتفاق می‌افتد و هر قسمت به یک سمت حرکت می‌کند تا اینکه در آخر به یک روبات ایستاده مبدل می‌شود. این روبات کمی سر و دست می‌چرخاند، سپس به حالت عادی برگشته و به پارکینگ باز می‌گردد.
کمپانی لت‌ویژن قصد دارد در آینده تعداد بیشتری از این روبات‌ها را در دسترس عموم قرار دهد، که بر اساس شخصیت‌های رنگارنگ داستان تبدیل شوندگان است. از قیمت این روبات‌های تبدیل‌شونده هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.
کد مطلب: 45616
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام