کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی رادیویی

سايت خبری ايتنا , 4 مهر 1395 ساعت 15:29

ایتنا - قرار شد در مورد تغییر نام سندیکا بررسی بیشتری به عمل آید و بخش تعاریف اساسنامه و حوزه فعالیت‌های سندیکا نیز با برخی اصلاحات به تصویب رسید.




جلسات مجمع عمومی عادی و مجمع عمومی فوق‌العاده سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی رادیویی از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۲:۰۰ روز یک شنبه ۴ مهر ماه ۱۳۹۵ در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار گردید.


به گزارش ایتنا، طبق نتیجه رای‌گیری برای هیئت مدیره در جلسه مجمع عمومی عادی، نام‌بردگان زیر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره سندیکا انتخاب گردیدند:
آقایان افشین کلاهی با ۱۶ رای، محمد رضا کاویانی با ۱۵ رای، سعید محمودی با ۱۴ رای، حمید رضا کریم نژاد با ۱۲ رای و فرنوش فخیمی با ۱۲ رای.
همچنین آقایان مهرداد یاراحمدی با ۹ رای و حسین خسروی با ۴ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. آقایان داوود درخشان با ۱۸ رای به عنوان بازرس اصلی و محمود جعفری با ۲ رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

مطابق این گزارش، پیش از رای‌گیری نیز گزارش هیئت مدیره و دبیر سندیکا ارائه شد و تراز مالی دوره منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۴ ارائه و تصویب گردید. گزارش بازرس نیز قرائت شد و به تصویب رسید.

در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده نیز قرار شد در مورد تغییر نام سندیکا بررسی بیشتری به عمل آید و بخش تعاریف اساسنامه و حوزه فعالیت‌های سندیکا نیز با برخی اصلاحات به تصویب رسید.
 


کد مطلب: 45588

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45588/برگزاری-مجامع-عمومی-عادی-فوق-العاده-سندیکای-شرکت-های-شناسایی-مکان-یابی-رادیویی

ايتنا
  https://www.itna.ir