۰
plusresetminus
جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

شکایت سرمایه‌گذاران از توییتر

ایتنا- به‌تازگی یکی از سرمایه‌گذاران توییتر به سراغ شکایت از این شرکت رفته است و معتقد است که عدم محبوبیت این شبکه اجتماعی در شرایط فعلی موجب ضرر کردن او شده است.
شکایت سرمایه‌گذاران از توییتر


به‌تازگی یکی از سرمایه‌گذاران توییتر به سراغ شکایت از این شرکت رفته است و معتقد است که عدم محبوبیت این شبکه اجتماعی در شرایط فعلی موجب ضرر کردن او شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، شبکه اجتماعی توییتر که چندان شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، به‌تازگی با بحرانی جدید روبرو شده است.

این شرکت اجتماعی که در طول یک سال گذشته به‌شدت در حال تلاش برای جذب محبوبیت گذشته خود بوده است، هم‌اکنون از درون نیز با مشکلاتی روبرو شده است و مجبور به رویارویی با سرمایه‌گذاران خود گشته است.

 

ماجرا از این‌ قرار است که یکی از سرمایه‌گذاران این شبکه اجتماعی به نام دوریس شنویک، به‌تازگی یک شکایت‌نامه علیه این شرکت تنظیم کرده و درخواست غرامت کرده است.

او در شکایت خود اظهار کرده است که مسئولان توییتر در زمان جذب سرمایه‌گذار، به آنها اطلاعات دروغین تحویل داده‌اند و در سال ۲۰۱۴ میلادی به او و سایر سرمایه‌گذاران اطمینان داده بوده‌اند که آمار کاربران فعال این شبکه اجتماعی به‌زودی به ۵۵۰ میلیون نفر خواهد رسید.

بااین‌حال توییتر در حال حاضر تنها ۳۱۳ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و این رقم با ادعاهای زمان جذب سرمایه مغایرت چشمگیری دارد. به‌این‌ترتیب در صورت توفیق این سرمایه‌گذار در گرفتن خسارت می‌توان انتظار شکایت‌های زنجیره‌ای از توییتر را داشت.
 
کد مطلب: 45493
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام