۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۹

ارتقای اوت‌لوک با افزایش سازگاری با نرم‌افزارهای ثالث

ایتنا - به تصمیم مایکروسافت، اوت‌لوک با اضافه شدن برخی خدمات ایمیل و امکانات مناسب به یک سرویس محبوب برای کاربران مبدل خواهد شد.
ارتقای اوت‌لوک با افزایش سازگاری با نرم‌افزارهای ثالث


کاربران اوت‌لوک در آینده نزدیک می‌توانند از طریق این خدمات پست الکترونیک اسناد گوگل درایو و عکس‌های فیس‌بوک خود را برای دوستان و آشنایانشان ارسال کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، مایکروسافت تصمیم گرفته با افزودن برخی امکانات مناسب به اوت‌لوک این خدمات ایمیل را به یک سرویس محبوب برای کاربران مبدل کند.

خدمات یاد شده ظرف چند هفته آینده به تدریج به اوت‌لوک افزوده می‌شود و کاربران در زمان تهیه فایل‌های ضمیمه برای ایمیل‌های خود به آنها دسترسی خواهند داشت.

شاید مهم‌ترین این تحولات سازگاری اوت‌لوک با برخی خدمات ذخیره‌سازی کلود مانند گوگل‌درایو باشد. هر چند امکان به اشتراک‌گذاری عکس‌های فیس‌بوک از داخل محیط برنامه اوت‌لوک هم تحولی مهم محسوب می‌شود. تحول آخر هم تسهیل امکان یافتن فایل‌ها و عکس‌های قدیمی در اوت‌لوک است.

پیش از این نسخه‌های اندرویدی و iOS برنامه اوت‌لوک هم با گوگل‌درایو و فیس‌بوک سازگار شده بودند. نکته جالب این است که خدمات یاد شده هنوز برای کاربران ویندوز ۱۰ موبایل ارائه نمی‌شود. همچنین از این پس پیش‌نمایش‌های دقیق‌تر و مفصل‌تری از فایل‌های ضمیمه شده نمایش‌داده می شود.
کد مطلب: 45435
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام