۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۵

به‌روزرسانی سیستم‌عامل آی.او. اس کاربران را به دردسر انداخت

ایتنا - اپل معمولا در زمان عرضه اولین فایل‌های به‌روزرسان خود با دقت عمل نمی‌کند و معمولا بعد از گذشت چند هفته فایل به‌روزرسان دقیق‌تری را عرضه می‌کند و مشکلات فایل به‌روزرسان اول را رفع می‌کند.
به‌روزرسانی سیستم‌عامل آی.او. اس کاربران را به دردسر انداخت


برخی کاربران گزارش کرده اند که سیستم‌عامل جدید iOS 10 استفاده آنها از آیفون را دچار مشکل کرده است. این کاربران می‌گویند با این به‌روزرسانی بر روی آیفون و آیپد یک صفحه سیاه نمایش داده می شود.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سی.ان.ان، برخی کاربرانی که با به روزرسانی سیستم‌عامل آیفون و آیپد با مشکل مواجه شده اند می‌گویند مجبور به اتصال گوشی یا تبلت خود به رایانه و اتصال آن به فروشگاه انلاین آی‌تیونز شده‌اند تا بتوانند مجددا به داده‌های خود دسترسی پیدا کنند.

کارشناسان می‌گویند اپل معمولا در زمان عرضه اولین فایل‌های به‌روزرسان خود با دقت عمل نمی‌کند و معمولا بعد از گذشت چند هفته فایل به‌روزرسان دقیق‌تری را عرضه می‌کند و مشکلات فایل به‌روزرسان اول را رفع می‌کند.

این کارشناسان می‌گویند اگر کاربران اصرار به به‌روز کردن سیستم‌عامل iOS دارند ابتدا از همه فایل‌های حساس خود نسخه پشتیبان تهیه کنند تا به علت به‌روزرسانی داده‌های مهم خود را از دست ندهند. برای این کار از طریق آی‌تیونز باید گوشی یا تبلت را از طریق کابل یو.اس.بی به رایانه متصل کرده و در محیط این برنامه بر روی نام وسیله کلیک کنید و سپس گزینه تهیه نسخه پشتیبان را انتخاب کنید.

اپل خود وقوع برخی اختلالات در زمان به‌روز کردن سیستم عامل آی.او.اس را تایید کرده و مدعی شده این مشکل تنها برای عده معدودی از کاربران در ساعات اول به وجود آمده و این شرکت به سرعت مشکل را برطرف کرده و از کاربران از این بابت عذرخواهی می‌کند.
کد مطلب: 45402
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام