۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۱
در ماه آینده:

پرده‌برداری گوگل از Pixel Phone و 4K Chromecast

ایتنا - در تقویم‌تان روز ۴ اکتبر را علامت بگذارید: گفته می‌شود قرار است گوگل در ماه آینده یک نمایش سخت‌افزاری داشته باشد.
پرده‌برداری گوگل از Pixel Phone و 4K Chromecast


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از techradar، هفته گذشته پلیس‌اندروید (Android Police) به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که گوگل درنظر دارد در همایشی که در ماه آتی میلادی برگزار می‌شود، از دو گوشی هوشمند جدید با نشان تجاری Pixel و یک 4K Chromecast پرده‌برداری کند.

این اخبار پس از آن منتشر می‌شود که پلیس‌اندروید با ذکر دو «منبع مستقل» همچنین گزارش داد که: «گوگل تصمیم گرفته است گوشی هوشمند خود را از Nexus به Pixel تبدیل نماید.» گفته می‌شود گوشی‌های نکسوس به مدل‌های پیکسل ۵ اینچی و پیکسل ۵.۵ اینچی XL تبدیل خواهند شد.

هنوز معلوم نیست که این گوشی‌ها چه هنگامی به بازار عرضه خواهند شد یا اینکه قیمت آنها چقدر خواهد بود.

در این میان، 4K Chromecast جدید نیز تغییر نام داده و آن‌طور که شنیده می‌شود، قرار است Chromecast Plus یا Chromecast Ultra نامیده شود.


همچنین انتظار می‌رود که در طی همایش ماه آینده، غول فناوری از یک طراحی جدید مربوط به نمایشگر واقعیت مجازی Daydream نیز پرده‌برداری کند که ممکن است Daydream View نام داشته باشد. علاوه بر این، پلیس‌اندروید حدسیاتی نیز در مورد Google Home انتشار داده است. گوگل‌هوم، یک وسیله خانگی متصل است که غول وب برای نخستین‌بار در همایش ماه مه با نام I/O از آن خبر داد.

هنوز جزئیات بیشتری در خصوص همایش ماه آینده گوگل در دست نیست؛ پس بهتر است منتظر باشیم تا از اخبار آتی مطلع گردیم.
 
کد مطلب: 45393
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام