۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۱
ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرد

آخرین اخبار از طرح رجیستری موبایل

ایتنا - مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا، حمیدرضا دهقانی نیا، گفت که طرح رجیستری از آذر سال گذشته آغاز شده است.
آخرین اخبار از طرح رجیستری موبایل


مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح رجیستری موبایل، گفت: در حال حاضر مراحل مربوط به تست‌های این طرح در مرحله پایلوت در حال انجام است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، حمیدرضا دهقانی نیا، اظهار کرد: طرح رجیستری در بخش های فنی از آذر سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: زمانی که کار بر اساس جداول زمان‌بندی شروع می‌شود، قرار است که نتیجه اولین پایلوت در شهریور ماه امسال احصاء شود.

دهقانی نیا درباره جزئیات اجرای طرح رجیستری به صورت آزمایشی و پایلوت عنوان کرد: اولین پایلوت این طرح به معنی برگزاری آزمون‌های تست سیگنالینگ، ارتباط بین اپراتورها و ارتباط بین اپراتورها و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است که باید تست‌های مربوط به آن‌ها برقرار شود، پس از انجام این تست‌ها قرار است نتایج آن در انتهای شهریور احصاء شود.

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اضافه کرد: به دلیل برخی ریزه‌کاری‌ها و جزئیات بسیار زیاد تا حدودی طرح رجیستری کند پیش می‌رود اما کار در حال انجام است و آزمون‌ها و تست‌ها در حال انجام و پیاده‌سازی است و بعد از این مرحله و بر اساس نتایج آزمون‌های پایلوت، برای گسترده کردن طرح گام دوم آزمون‌ها را برداریم.

به گفته وی، تا کنون نتایج تست‌های پایلوت انجام‌شده مثبت و موفقیت‌آمیر بوده است؛ هر چند هنوز تمامی تست‌ها انجام نشده است.

دهقانی نیا همچنین تصریح کرد: یک اصل کلی در اجرای طرح رجیستری وجود دارد و آن این است که اجرای این طرح با کمترین اصطحکاک و زحمت برای مصرف‌کننده پیش رود و مشکلی برای مصرف‌کنندگان گوشی تلفن همراه به وجود نیاید و این اصل در بخش‌های مختلف اجرای این طرح رعایت خواهد شد.
کد مطلب: 45361
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام