۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۰

سامسونگ S8 انتقام گلکسی‌نوت ۷ را می گیرد

ایتنا - شایعات گلکسی نوت 7 سامسونگ هنوز تمام نشده بود که شایعاتی درباره اس 8 نیز به میدان گوشی‌های هوشمند آمد.
سامسونگ S8 انتقام گلکسی‌نوت ۷ را می گیرد


گوشی گلکسی‌نوت ۷ سامسونگ معرفی شد و رفت. حالا زمان آن رسیده که شایعات در مورد اس۸ با سرعت زیاد پخش شود. سامسونگ قصد دارد ناکامی خود در عرضه مناسب این گوشی را با S8 در سال آینده جبران کند.


به گزارش ایتنا از ایران‌آنلاین، آخرین نکته‌ای که از مطبوعات کره‌ای در مورد پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ سامسونگ منتشر شده، این است که صفحه نمایش این گوشی مانند اس۷ اج و نوت۷ دارای لبه‌های خمیده است.

ظاهرا این لبه‌های خمیده، ایده همان لبه‌های خمیده قدیمی هستند. در حال حاضر سامسونگ اعلام کرده است که این صفحه نمایش‌‌ها دارای پنل‌های منحنی با اندازه ۵٫۵ اینچی مورب برای اس۸ اج و ۵٫۱ اینچی برای اس۸ خواهد بود. در نتیجه می‌توان گفت که خبری از اس۸ با صفحه نمایش مسطح مانند نوت۷ نخواهد بود.

بنابراین سامسونگ به طور کامل در حال حرکت به سوی استفاده از صفحه نمایش منحنی در پرچمداران خود است. در حال حاضر، بزرگ‌ترین شک و تردیدی که در مورد صفحه نمایش اس۸ وجود دارد، استفاده یا عدم استفاده از صفحه نمایش با وضوح 4K است، که بسیار امیدواریم این گوشی دارای چنین صفحه نمایشی باشد و هواداران سامسونگ را ناامید نکند. نه این که داشتن یا نداشتن صفحه نمایش 4K منحنی، بسیار مهم باشد، اما مطمئنا می‌تواند در جلب نظر کاربران تاثیرگذار باشد.

به یاد داشته باشید که اخیرا اپل و سامسونگ بر روی سیستم‌ دوربین‌های دوگانه برای گوشی‌های آینده خود به سختی کار می‌کنند. بنابراین ممکن است شاهد این ویژگی هم در اس۸ باشیم. البته پس از این که اپل از دوربین دوگانه آیفون۷ رونمایی کرد، با کنایه هوآوی روبه‌رو شد، که ممکن است این اتفاق برای سامسونگ هم بیافتد. لازم به ذکر است که هوآوی یکی از پیشتازان استفاده از دوربین‌های دوگانه در اسمارت‌فون‌ها به شمار می‌رود و پس از انتشار آیفون۷ به اپل پیام داد: “به سیاره گوشی‌های با دوربین دوگانه خوش آمدی”

آخرین اطلاعاتی که در مورد دوربین دوگانه احتمالی سامسونگ به بیرون درز کرده، این است که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ساخت خود سامسونگ خواهد بود که شباهت زیادی با همان مدل اس۷ دارد.
کد مطلب: 45322
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام