۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۶

تبلت ۷ اینچی گوگل توسط هواوی ساخته می‌شود

ایتنا - گوگل قصد دارد با کمک گوگل یک تبلت اندروید و همچنین یک هدست واقعیت مجازی به نام Daydream با قابلیت پخش ویدئوهای 4k عرضه کند.
تبلت ۷ اینچی گوگل توسط هواوی ساخته می‌شود


گوگل در کنار تلاش برای تولید گوشی‌های جدیدی موسوم به پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، قصد دارد با همکاری شرکت هواوی یک تبلت ۷ اینچی اندرویدی نیز بسازد.

به گزارش ایتنا از فارس، این تبلت که قبل از پایان سال ۲۰۱۶ روانه بازار خواهد شد مجهز به ۴ گیگابایت رم خواهد بود.

با توجه به اینکه گوگل هنوز اطلاعات منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده نمی‌توان در این مورد به طور قطعی قضاوت کرد، اما گفته می‌شود تبلت تازه گوگل از نظر امکانات و قابلیت‌ها شباهت زیادی به گوشی Huawei 7P خواهد داشت.

گوگل قبلا هم برای تولید تبلت تلاش کرده بود، اما در رقابت با اپل و سامسونگ توفیق زیادی به دست نیاورده بود. احتمال می‌رود گوگل در چهار اکتبر در این مورد اطلاع‌رسانی کند. ‌علاوه بر تبلت و گوشی گوگل قصد دارد یک هدست واقعیت مجازی به نام Daydream هم عرضه کند که از قابلیت پخش ویدئوهای 4k برخوردار بوده و امکان نصب آن بر روی گوشی‌ها و تبلت‌ها هم وجود خواهد داشت.

طبق اطلاعات منتشرشده از گوشی‌های ساخت گوگل پیکسل و پیکسل ایکس‌ال به ترتیب دارای نمایشگرهای ۵ و ۵.۵ اینچی بوده و دقت نمایشگرهای آنها به 1080p می‌رسد.

پردازنده چهار هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی و ۶۴ بیتی کوآلکوم، ۴ گیگابایت رم، باتری ۲۷۷۰ و ۳۴۵۰ میلی آمپری، ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، پورت USB-C، جک هدفون و Bluetooth 4.2 از جمله امکانات آنها خواهد بود.
کد مطلب: 45234
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام