کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

TSMC تجدیدقوا می‌کند

20 شهريور 1395 ساعت 16:03

ایتنا- اخبار منتشرشده حاکی از آن هستند که شرکت TSMC اقدام به خریداری کردن نزدیک به 670 میلیون دلار تجهیزات برای بهبود شرایط کاری خود در بازار کرده است.




اخبار منتشر شده حاکی از آن هستند که شرکت TSMC اقدام به خریداری کردن نزدیک به ۶۷۰ میلیون دلار تجهیزات برای بهبود شرایط کاری خود در بازار کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، بدون شک یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در زمینه تولید تراشه‌های پردازش را می‌توان شرکت تولید نیمه‌هادی تایوان یا TSMC دانست.

این شرکت که با بسیاری از تولیدکنندگان برگ تلفن‌های همراه هوشمند و فناوری‌های پوشیدنی همکاری دارد، به‌تازگی با دردسرهایی در زمینه تولید و کنترل بازار مواجه شده است.

 

با این‌ وجود مسئولان این شرکت به‌سرعت نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان داده و برای تقویت خود اقدام کرده‌اند. نتیجه این امر نیز تزریق سرمایه‌ای نزدیک به ۶۷۰ میلیون دلار به این شرکت بوده است.

البته این سرمایه به‌صورت پول نقد روانه TSMC نشده است بلکه به کمک آن تجهیزات جدیدی برای خطوط تولید این شرکت خریداری شده‌اند تا شرایط تولید را بهبود بخشند.

شایان‌ذکر است که این مشکلات به‌ظاهر کوچک می‌توانند بر روی مزیت رقابتی شرکت‌هایی مانند TSMC تاثیرگذار باشند و به همین دلیل نیز مسئولان این شرکت از هم‌اکنون به فکر پیشگیری از شکل‌گیری مشکلات بزرگ‌تر هستند.
 


کد مطلب: 45229

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45229/tsmc-تجدیدقوا-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir