۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵

سرمایه‌گذاری اچ‌.تی.سی بر روی نرم‌افزارهای واقعیت مجازی

ایتنا- به‌تازگی شرکت اچ‌.تی.سی جهت مدیریت بهینه عینک واقعیت مجازی محبوب خود به سراغ سرمایه‌گذاری در یک شرکت نرم‌افزارهای واقعیت مجازی رفته است.
سرمایه‌گذاری اچ‌.تی.سی بر روی نرم‌افزارهای واقعیت مجازی


به‌تازگی شرکت اچ‌.تی.سی جهت مدیریت بهینه عینک واقعیت مجازی محبوب خود به سراغ سرمایه‌گذاری در یک شرکت نرم‌افزارهای واقعیت مجازی رفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitizes، رقابت در بازار واقعیت مجازی در حال بالا گرفتن است و در این میان شرکت اچ‌.تی.سی نیز یکی از شرکت‌های پرامید در این زمینه به‌حساب می‌آید.

به همین دلیل نیز مسئولان این شرکت تمرکز ویژه‌ای بر روی بخش واقعیت مجازی محصولات خود داشته‌اند و نه‌تنها به فکر بهبود سخت‌افزاری محصول خود هستند، بلکه بخش نرم‌افزاری را نیز مدنظر قرار داده‌اند.

 

در این راستا نیز به‌تازگی این غول فناوری، سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی یک شرکت نرم‌افزارهای واقعیت مجازی انجام داده است که این شرکت، Surgical Theater نام دارد.

اچ‌.تی.سی به‌تازگی ۲۱.۰۹ درصد از سهام این شرکت را خریداری کرده است. شایان ذکر است که تخصص این شرکت نرم‌افزاری، ترکیب کردن ساختارهای پزشکی و جراحی با واقعیت مجازی است.

مسئولان این شرکت برای این میزان از سهام مجبور به پرداخت ۱۱ میلیون دلار شده‌اند و این تنها بخشی از ۱۵.۷۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ویژه این شرکت در این بخش خواهد بود.
 
کد مطلب: 45228
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام