۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۱

از آیفون ۷ چه انتظاراتی داریم

ایتنا - هفدهم شهریور ماه،روز رونمایی از آیفون 7،روزی است که انتظارها برای فرا رسیدن آیفون 7 به پایان خواهد رسید.
از آیفون ۷ چه انتظاراتی داریم


شرکت اپل می‌خواهد در ۷ سپتامبر(۱۷ شهریور ) از آیفون ۷ رونمایی کند، تا قبل از این خبر یک سری شایعات درباره طراحی این گوشی و ویژگی‌های جدیدش به وجود آمده بود.


یک نکته جالب این است که در بین مردم اسم این گوشی آیفون ۷ است در حالی که ممکن است اپل در رونمای از جدید‌ترین گوشی خود اسم دیگری روی این محصول بگذارد.

احتمال دارد این گوشی هم مانند دیگر طرح‌های آیفون دو نوع داشته باشد با سایزهای متفاوت. یکی با سایز ۴.۷ اینچ و دیگر با ۵.۵ اینچ که فقط از لحاظ اندازه با یکدیگر فرق دارند.

طبق شایعه‌های پراکنده‌شده ممکن است این گوشی شباهت بسیاری به آیفون s6 داشته باشد.

ممکن است اپل یک رنگ بندی جدید برای محصول جدید خود معرفی کند که به نظر می‌رسد رنگ آبی پررنگ باشد. حافظه داخلی اپل احتمالا به جای ۱۶ گیگ به ۳۲ گیگ افزایش یافته است.

یکی از ویژگی‌های که حتما در این گوشی خواهد داشت، وجود دو لنز برای گوشی با اندازه بزرگ‌تر است ولی این به این معنی نیست که گوشی ۴.۷ اینچی دوربینی با کیفیت پایین داشته باشد.

نبود جک هدفون برای آیفون ۷ که قبلا خود اپل آن را تایید کرده بود یکی دیگر از تغییرات برای این گوشی است. اما برای اینکه بتوانید موسیقی گوش کنید باید یک هدفون مجهز به بلوتوث بخرید، شاید هم در آن قسمتی که شارژر اتصال پیدا می‌کند می‌توان برای هدفون استفاده کرد اما باید صبر کرد و دید که اپل چه راهکاری را می‌خواهد ارائه دهد.

احتمال دارد که دکمه خانه (home button) دوباره طراحی شده باشد و با استفاده از تکنولوژی ِ لمسی یا سه‌بعدی کار کند.

در بحث سخت‌افزاری اپل A10 را به عنوان چیپ جدید سخت‌افزاری در این گوشی معرفی خواهد کرد که شاید کمپانی اینتل در طراحی این چیپ همکاری کرده باشد.

ممکن است که باتری آیفون ۷ بزرگ‌تر باشد که باعث می‌شود عمر باتری افزایش یابد. باز هم احتمال دارد که آیفون ۷ ضد آب طراحی شده باشد.

دو شایعه دیگر که وجود دارد شارژ شدن آیفون ۷ توسط وایرلس و طراحی تمام شیشه‌ای این گوشی است.

اما باید توجه کرد که تمام این ویژگی‌های گفته شده به صورت شایعه است و باید دید که در روز رونمایی از آیفون ۷ چه اتفاقاتی می‌افتد.
کد مطلب: 45214
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام