۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۷

راهی برای ضبط ویدئو از محیط «اندروید»

ایتنا - یکی از بهترین اپ‌ها برای ضبط ویدئوهای آموزشی از محیط سیستم‌عامل اندروید Telecine است.
راهی برای ضبط ویدئو از محیط «اندروید»


اگر کارتان در زمینه توسعه وب باشد یا بخواهید موردی در محیط سیستم‌عاملی اندروید را آموزش دهید نیاز به ضبط فیلم‌ از این محیط دارید تا بتوانید دقیقاً نکته‌های مد نظر خود را به دیگران آموزش دهید. اما چگونه می‌توان از محیط سیستم‌عامل یک گوشی اندرویدی فیلم گرفت؟ برای این کار می‌توانید از اپلیکیشن‌های مخصوص در این زمینه کمک بگیرید.


به گزارش ایتنا از ایران، از جمله اپلیکیشن‌های کاربردی برای ضبط ویدئو از محیط سیستم‌عامل می‌توان به Telecine اشاره کرد. این برنامه که امتیاز ۴.۵ از ۵ امتیاز را در فروشگاه گوگل‌پلی به دست آورده، یکی از بهترین اپ‌ها برای ضبط ویدئوهای آموزشی از محیط سیستم‌عامل اندروید است.
کار با این اپ بسیار راحت است. بعد از نصب آن روی گوشی و شروع به کار با آن، برنامه یک پوشش شفاف روی دستگاه شما ایجاد می‌کند تا متوجه شوید که در حال ضبط صفحه نمایش هستید. از خوبی‌های این برنامه این است که بعد از ضبط ویدئو هیچ آرم یا نشانی از لوگو Telecine را روی فایل آموزشی خود نمی‌بینید.

همچنین از دیگر مزیت‌های این برنامه متن باز (Open Source) بودن آن است و این ویژگی به دیگر توسعه‌دهندگان این فرصت را می‌دهد تا مشکلات آن را برطرف یا ویژگی‌های کاربردی دیگری به آن اضافه کنند. Telecine به صورت رایگان تنها در اختیار دارندگان سیستم‌عامل اندروید نسخه lollipop قرار گرفته است.

در همین زمینه اگر به دنبال برنامه‌ای برای ضبط ویدئو از محیط اندروید هستید که امکان استفاده روی نسخه‌های قدیمی این سیستم‌عامل را نیز به شما بدهد می‌توانید از Mobizen استفاده کنید. با کمک این برنامه علاوه بر اینکه امکان ضبط ویدئو دارید، می‎‌توانید از دسکتاپتان به دیگران پیامک بفرستید یا فایل‌های شخصی خود را از رایانه به گوشی انتقال دهید.
البته این برنامه یک نقطه ضعف دارد و آن هم اینکه ممکن است ویدئوی نهایی بعد از ضبط همراه با پرش و افت فریم باشد. این اپ رایگان را می‌توانید از گوگل‌پلی یا کافه بازار تهیه کنید.
کد مطلب: 45182
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام