کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقاضای سرسام‌آور برای فناوری حسگرهای شناسایی چهره

16 شهريور 1395 ساعت 11:49

ایتنا- پس از معرفی نخستین تلفن همراه مجهز به نسل جدید حسگرهای زیستی توسط سامسونگ، آمار تقاضا در بازار بین‌المللی برای دست‌یابی به این خدمات به‌شدت بالا رفته است.




پس از معرفی نخستین تلفن همراه مجهز به نسل جدید حسگرهای زیستی توسط سامسونگ، آمار تقاضا در بازار بین‌المللی برای دست‌یابی به این خدمات به‌شدت بالا رفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، امروزه نخستین لایه امنیت برای بسیاری از کاربران ارزش ویژه‌ای پیدا کرده است و به همین دلیل نیز شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های همراه به دنبال عرضه خدمات جدید در این رده هستند.

در همین راستا نیز اسکنر اثرانگشت به‌تدریج به یک امر عادی بر روی تلفن‌های همراه هوشمند تبدیل شده است و نسل بعدی این اسکنرها که مربوط به اسکن چهره و چشم هستند، در حال ظهور است.
 

 

در این میان آمار و ارقام رده مدیریت جهانی نشان از آن دارد که شرکت‌های مختلفی برای این اسکنرها برنامه‌ریزی کرده‌اند و به همین دلیل نیز سفارش‌های مربوط به این رده به‌شدت بالا رفته است.

فوجیتسو و سامسونگ به‌عنوان دو شرکت بزرگ جهانی توانسته‌اند تا فناوری نخستین نسل از این اسکنرها را بر روی تلفن‌های همراه هوشمند خود پیاده‌سازی کنند، که البته در این میان، اسکنر آیریس بر روی محصول شرکت سامسونگ با سروصدای رسانه‌ای زیادی همراه بوده است.

با توجه به این شرایط، پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه محصولات بیشتری با بهره‌گیری از این فناوری بوده و در سال ۲۰۱۸ شاهد همه‌گیر شدن آن باشیم.
 


کد مطلب: 45131

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45131/تقاضای-سرسام-آور-فناوری-حسگرهای-شناسایی-چهره

ايتنا
  https://www.itna.ir