۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۷

آمار فروش ضعیف در بازار جهانی تبلت

ایتنا- آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که وضعیت فروش جهانی در بازار تبلت‌ها چندان مساعد نیست و شرکت‌های بزرگ فعال در این رده با مشکلاتی در جذب مخاطب روبرو هستند.
آمار فروش ضعیف در بازار جهانی تبلت


آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که وضعیت فروش جهانی در بازار تبلت‌ها چندان مساعد نیست و شرکت‌های بزرگ فعال در این رده با مشکلاتی در جذب مخاطب روبرو هستند.


به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، تبلت‌ها در ابتدای ظهور خود توانستند تا بسیاری از مخاطبان را به خود جذب کنند ولی این فرایند با تغییر حالت دادن تلفن‌های همراه هوشمند و لپ‌تاپ‌ها به‌تدریج روندی معکوس به خود گرفت.

با توجه به بزرگ شدن تلفن‌های هرماه هوشمند و شکل‌گیری رده فبلت‌ها و همچنین عرضه لپ‌تاپ‌های هیبریدی، آمار فروش تبلت‌ها به‌صورت بدیهی در تمامی جهان با افت روبرو شده است.

 

پیش‌بینی‌های کارشناسان حاکی از افتی ۱۱.۵ درصدی در آمار فروش سالانه تبلت‌ها در پایان سال ۲۰۱۶ میلادی هستند که مسلما برای شرکت‌های فعال در این رده چندان خوشایند نخواهد بود.

تحلیل‌های IDC نشان داده است که در بازار تبلت‌ها، وضعیت ویندوز و iOS تفاوت چندانی نداشته است ولی فروش تبلت‌های اندرویدی به‌شدت کاهش یافته است.

با این‌ وجود پیش‌بینی می‌شود که تغییراتی بزرگ در ساختار ظاهری فعلی تبلت‌ها به وجود بیاید و بر اساس این پیش‌بینی تا سال ۲۰۲۰، تنها ۴۰ درصد از تمامی تبلت‌های جهان از ۹ اینچ کوچک‌تر خواهند بود و به‌تدریج استفاده از تبلت، کاربری حرفه‌ای‌تر به خود خواهد گرفت.
 
کد مطلب: 45128
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
برای این که تفاوت ظاهری بین تبلت و گوشی موبایل خیلی کم شده و مردم ترجیح میدن به جای تبلت گوشی داشته باشند که از بعضی قابلیت های اضافه بهره مند بشن.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام