۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۷

اسنپ چت هم رفتار کاربران را برای ارسال آگهی‌های هدفمند کنترل می‌کند

ایتنا- اسنپ چت تصمیم دارد با اطلاعات حصوصی کاربران تا حد امکان پول دربیاورد.
اسنپ چت هم رفتار کاربران را برای ارسال آگهی‌های هدفمند کنترل می‌کند


احترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از فیس‌بوک، واتس‌اپ و ده‌ها سایت و برنامه موبایلی، اسنپ‌چت هم قصد دارد برای ارسال آگهی‌های هدفمند رفتار کاربرانش را کنترل کند.


به گزارش ایتنا از فارس، از این به بعد اسنپ چت مطالب ارسالی کاربران، رویدادهای زنده و اطلاعات دیگر مشترکانش را بررسی می‌کند تا بر مبنای علائق و ترجیحات آنها تبلیغات هدفمند ارسال نماید.

بررسی سیاست‌های تازه اسنپ چت در حوزه حریم شخصی نشان می‌دهد که این شرکت تصمیم خود را در این زمینه گرفته و تمایل دارد با اطلاعات خصوصی کاربران تاحد امکان پول دربیاورد. همزمان با نزدیک شدن به زمان عرضه سهام اسنپ چت در بازار سهام نگرانی اصلی مدیران این شرکت افزایش سرمایه و میزان درآمد است. اسنپ چت امیدوار به کسب یک میلیارد دلار درآمد در سال ۲۰۱۶ است و تحقق این هدف بدون افزایش تبلیغات میسر نیست.

بررسی و تحلیل رفتار کاربران برای نمایش تبلیغات هدفمند از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ آغاز می‌شود و حساب‌های مورد تعقیب هر کاربر، کانال‌های رسانه‌ای که وی مشاهده می‌کند و غیره تعیین کننده تبلیغات به نمایش درآمده خواهد بود.

البته اسنپ چت می‌گوید بر خلاف فیس‌بوک قصد ندارد تاریخچه استفاده کاربران از وب را هم رصد کند ولی برای بهینه‌سازی نحوه نمایش آگهی‌های بازرگانی خود تعامل گسترده‌ای با شرکت‌های ثالث خواهد داشت.
کد مطلب: 45036
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام