۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۱

اوراکل بازاریابان سازمان‌به‌سازمان را هدف قرار می‌دهد

ایتنا - اوراکل با این کار، مشخصاً برندهایی را هدف گرفته که با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی سازمان‌به‌سازمان، به دیگر شرکت‌ها محصولات یا خدمات خود را می‌فروشند.
اوراکل بازاریابان سازمان‌به‌سازمان را هدف قرار می‌دهد


تحلیلگران هشدار می‌دهند که بهتر است صحت سطوح ارتباطی بازاریابی سازمان‌به‌سازمان (یعنی یافتن سازمان‌های دیگر به‌عنوان مشتری)، به آزمایش گذاشته شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، سخت‌ترین کار برای بازاریابان، عبارت است از به‌روز نگه داشتن اطلاعات مشتریان؛ اما دست یافتن به افراد مناسب در جهان بازاریابی سازمان‌به‌سازمان، چالش‌های بسیار بزرگ‌تری را به‌همراه دارد.

اوراکل در هفته گذشته از بزرگ‌ترین بازار مربوط به داده‌های مخاطبین پرده‌برداری کرد. اوراکل با این کار، مشخصاً برندهایی را هدف گرفته که با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی سازمان‌به‌سازمان، به دیگر شرکت‌ها محصولات یا خدمات خود را می‌فروشند.

اوراکل گفته است که عرضه جدید این شرکت شامل اطلاعات مربوط به بیش از چهارصد میلیون کاربر تجاری و نیز تعداد بیشتری از شرکت‌های امریکایی است. در این مجموعه، داده‌ها و اطلاعاتی از BlueKai، Datalogix و AddThis و همینطور شرکای اوراکل مانند Bombora، Dun & Bradstreet، FullContact نیز دیده می‌شود و دارای برخی اطلاعات مربوط به تحلیل‌های بازار نیز می‌باشد.

بنابر اعلامیه اوراکل، این داده‌ها بیشتر از ایالات متحده گردآوری شده‌اند؛ اما برخی از بخش‌های بین‌المللی سازمان‌به‌سازمان نیز در آن به چشم می‌خورند و بازاریابان سازمان‌به‌سازمان اکنون می‌توانند از اطلاعات فراهم‌شده توسط اوراکل استفاده کنند.


گفته می‌شود این عرضه جدید به بازاریابان کمک خواهد کرد تا هزینه‌های دیجیتالی خود را با اهداف تجاری تنظیم کنند و بدین ترتیب جریان منظمی از کسب و کار برای خود ایجاد نمایند.

جیم ویتون (مدیر و بنیانگذار گروه پژوهشی Wheaton) می‌گوید احتمالاً این اقدام تا حدی مربوط است به سرمایه‌گذاری یک میلیارد و دویست میلیون دلاری اوراکل در شرکت Datalogix در اواخر سال ۲۰۱۴.

آقای ویتون می‌گوید دیتالاجیکس یکی از چهار شرکت عمده جمع‌آوری، یکپارچه‌سازی و مدیریت میزان بسیار زیادی از داده‌های مربوط به مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارهای امریکایی است. سه شرکت دیگر نیز عبارتند از Abaqus، I-Behavior، و Wiland.

گفتنی است اوراکل همیشه با ابزارهای مربوط به فروش که برای کمک به سازمان‌ها در شناسایی فرصت‌های جدید طراحی شده‌اند، بازار سازمان‌به‌سازمان را هدف قرار داده، و در این کار همواره موفق عمل کرده است.
 
کد مطلب: 44947
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام