۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۷

استفاده از بلندگوی هوشمند برای روشن کردن خودرو

ایتنا- هیوندا با کمک بلندگوی هوشمند الکساروش جدید و بی‌نظیری برای کنترل خودرها در اختیار علاقمندانش قرار داده است.
استفاده از بلندگوی هوشمند برای روشن کردن خودرو


شرکت هیوندایی امروز اعلام کرد به زودی به رانندگان امکان خواهد داد تا برای کنترل خودروهایشان از راه دور از بلندگوی هوشمند ساخت آمازون موسوم به الکسا استفاده کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، مزیت این روش صدور فرامین صوتی از منزل خطاب به آلکسا برای انجام اموری همچون باز کردن قفل ماشین و روشن کردن آن است که باعث می‌شود راننده بتواند با سرعت بالاتری اتومبیل خود را برای حرکت آماده کند.

در سال‌های اخیر تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌های خودروسازی از گوشی‌های هوشمند برای کنترل خودروهای ساخت خود استفاده کرده‌اند. اما فناوری مورد استفاده هیوندای که با همکاری شرکت آمازون ابداع شده در نوع خود بی‌نظیر است و روش جدیدی را برای کنترل خودروها در اختیار علاقمندان قرار داده است.

فناوری مذکور بر روی دو خودروی Genesis G80 و G90در دسترس است و فروش این خودروها ظرف چند هفته آینده آغاز می‌شود. این فناوری با بلندگوهای اکو، اکو دات و تپ سازگاری دارد. فعلا چهار قابلیت باز و بسته کردن قفل خودرو، روشن کردن و تنظیم دما و بوق زدن از این طریق در دسترس است.

پیش از این از قابلیت فرامین صوتی بلندگوی الکسای آمازون برای انجام اموری همچون پخش موسیقی، خرید برخی اقلام، دسترسی به وضعیت آب و هوا و اخبار جدید و تاکسی گرفتن استفاده شده بود. این سیستم فعلا قابلیت اتصال به سیستم‌های هوشمند خانگی را ندارد و بنابراین نمی‌توان از آن برای روشن کردن چراغ‌ها یا باز کردن درب گاراژ استفاده کرد.
کد مطلب: 44862
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام