۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵

مشکل باتری برنامه عرضه ساعت هوشمند اپل را به هم ریخت

ایتنا- گفته می‌شود ساعت بعدی شرکت اپل مجهز به حسگر جی.پی.اس خواهد بود تا قابلیت موقعیت‌یابی مکانی آن تقویت شود.
مشکل باتری برنامه عرضه ساعت هوشمند اپل را به هم ریخت


امکان استفاده مستقل از ساعت اپل بدون کاربرد آیفون در آینده نزدیک به علت مشکلات باتری این محصول منتفی شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، اپل در ماه‌های اخیر در تلاش بوده تا پشتیبانی پوشیدنی‌های ساخت خود از شبکه‌های مخابراتی را ممکن کند. لذا انتظار می‌رفت تا ساعت اپل به طور مستقل و بدون کاربرد گوشی آیفون قابل استفاده شود. اما عمر باتری این پوشیدنی‌ها و از جمله ساعت اپل کوتاه‌تر از آن است که در اتصال به شبکه‌های مخابراتی بیش از چند ساعت دوام بیاورد.

اپل به دنبال آن است که یک تراشه سلولی جدید که مشابه با تراشه‌های تلفن‌های همراه است را به ساعت اپل اضافه کند. ساعت‌های فعلی اپل بدون اتصال به آیفون فاقد بسیاری از کارکردهای جذاب خود خواهند بود. اما با افزودن این تراشه مصرف باتری گوشی یاد شده به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد و در نتیجه ساعت اپل برای مدت طولانی قابل استفاده نخواهد بود.

هنوز مشخص نیست اپل برای حل این مشکل چه برنامه‌ای در پیش خواهد گرفت. اولین مدل از ساعت اپل در آوریل سال ۲۰۱۵ عرضه شد و اگر چه این محصول با استقبال مواجه شد، اما این استقبال چندان گسترده نبود و میزان فروش آن نیز در سه ماهه اول و دوم سال جاری میلادی ۴۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

در حالی که اپل در مورد این اخبار سکوت کرده، گفته می‌شود ساعت بعدی این شرکت مجهز به حسگر جی.پی.اس خواهد بود تا قابلیت موقعیت‌یابی مکانی آن تقویت شود.
کد مطلب: 44856
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام