۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹

ساخت هوش مصنوعی تخصصی همراه توسط ناسا

ایتنا - این هوش مصنوعی که با نام آدری (AUDREY) شناخته می‌شود، در حقیقت می‌تواند برای نجات محیط‌ زیست و جان انسان‌ها نقشی کلیدی را ایفا کند.
ساخت هوش مصنوعی تخصصی همراه توسط ناسا


سازمان ناسا به‌تازگی روند ویژه خود برای استفاده از هوش مصنوعی را شرح داده است و اعلام کرده است که چگونه از هوش مصنوعی برای مبارزه با آتش‌سوزی‌های شدید و ناگهانی استفاده می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی sgvtribune، شرکت ناسا به‌تازگی یک هوش مصنوعی جدید را ارائه کرده است که شاید موجب شود تا رقبای موجود در بازار، بسیار خنده‌دار و ضعیف به نظر برسند.

این هوش مصنوعی ویژه که حتی بر روی تلفن‌های همراه هوشمند نیز قابل نصب است، به‌اندازه‌ای نیرومند است که مواردی مانند سیری و کورتانا در برابر آن حرفی برای گفتن ندارند.


این هوش مصنوعی که با نام آدری (AUDREY) شناخته می‌شود، در حقیقت می‌تواند برای نجات محیط‌ زیست و جان انسان‌ها نقشی کلیدی را ایفا کند.

سیستم آدری به نحوی تنظیم‌شده است که می‌تواند اطلاعات محیطی را برداشت کرده و به‌سرعت به مرکز تحلیلی ارسال کند تا در صورت نیاز به یک مورد خاص و عکس‌العمل سریع امدادی بتوان به‌سرعت اقدام کرد.

این هوش مصنوعی ویژه قرار است تا در اختیار آتش‌نشان‌ها قرار بگیرد تا بتوانند به‌راحتی به مبارزه با آتش‌سوزی‌های بزرگ طبیعی که در طول چند سال اخیر به‌واسطه گرمایش زمین چند برابر شده‌اند، دست بزنند.
 
کد مطلب: 44789
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام