کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایسوس به دنبال توسعه شاخه هوش مصنوعی و واقعیت مجازی

26 مرداد 1395 ساعت 11:15

ایتنا- شرکت ایسوس تک قصد دارد تا فعالیت خود در بازار صنایع دیجیتالی را به‌سوی تمرکز بیشتر بر روی دو مورد واقعیت مجازی و هوش مصنوعی متمایل سازد.




شرکت ایسوس تک قصد دارد تا فعالیت خود در بازار صنایع دیجیتالی را به‌سوی تمرکز بیشتر بر روی دو مورد واقعیت مجازی و هوش مصنوعی متمایل سازد.


به گزارش رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی taipeitimes، شرکت ایسوس تک به‌عنوان یکی از نام‌های بزرگ رده تولید کامپیوترهای خانگی به‌حساب می‌آید و از این نظر در رتبه چهارم جهان جای دارد.

با این‌ وجود شرایط این بازار چندان قابل اتکا نیست و در آینده‌ای بلندمدت نمی‌توان دیگر بر روی توفیق به‌واسطه کامپیوترهای خانگی حساب باز کرد.


به‌ این‌ ترتیب شرکت ایسوس قصد دارد تا تمرکز خود بر روی بازارهای آینده را بر روی دو مورد اصلی و رو به رشد در جهان فناوری قرار بدهد تا بتواند آینده‌ای درخشان را برای خود تضمین نماید.

این دو مورد شامل هوش مصنوعی و واقعیت مجازی هستند که البته ایسوس در حال حاضر نیز شاخه‌های مربوط به این دو مورد را در ساختار شرکتی خود می‌بیند.

با این‌ حال بر اساس گفته‌های جری شن به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی این شرکت، ایسوس قرار است تا با تخصیص منابع بیشتر به این دو بخش، روند فعالیت آنها را بهبود بخشیده و پیشرفت آنها را تسریع نماید.
 


کد مطلب: 44788

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44788/ایسوس-دنبال-توسعه-شاخه-هوش-مصنوعی-واقعیت-مجازی

ايتنا
  https://www.itna.ir