۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۴

عکس‌های مدل جدید گوشی نکسوس لو رفت

ایتنا- نکسوس تازه مانند اکثر گوشی‌های موجود در بازار از یک پرت صوتی ۳.۵ میلیمتری هم برای گوش کردن به موسیقی بهره می‌برد.
عکس‌های مدل جدید گوشی نکسوس لو رفت


به تازگی عکس‌های تازه‌ای از مدل جدید گوشی نکسوس در اینترنت منتشر شده است. این عکس‌ها تنها نیمه بالایی و پشتی گوشی یاد شده را نشان می‌دهد.


به گزارش ایتنا از فارس، با توجه به اینکه در این عکس‌ها نیمه دیگر گوشی در دست فردی پنهان مانده، لذا تنها می‌توان به برخی از جزییات طراحی گوشی یاد شده پی برد.

کاربری که با شناسه @usbfl این عکس‌ها را درتوئیتر منتشر کرده مدعی است تصاویر یاد شده نشان می‌دهد نکسوس جدید چیزی مابین آیفون و نکسوس ۴ است و حاشیه‌های آن به همان شیوه گوشی نکسوس ۴ طراحی شده است.

همچنین این گوشی به حسگر اثر انگشت در پشت خود مجهز است تا از این طریق امنیت آن ارتقا داده شود. یک صفحه شیشه‌ای و یک دوربین همراه با فلاش هم در تصویر منتشر شده از این گوشی قابل مشاهده است.

اگر چه تصاویر منتشر شده از نکسوس ۲۰۱۶ جزییات بیشتری را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد، اما بر طبق اطلاعاتی که افشاگر این عکس‌ها منتشر کرده احتمالا این گوشی با اسم کد Marlin ظرف چند ماه آینده در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی همچنین مدعی شده که این مدل از نکسوس دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی است. گوشی نکسوس توسط شرکت گوگل وبا همکاری دیگر شرکت‌های مشهور سازنده گوشی تولید و عرضه می‌شود.
کد مطلب: 44781
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام