۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴

انتقال آسان اطلاعات به گوشی جدید با Phone clone

ایتنا - برنامه جدید هواوی Phone Clone امکان تبادل اطلاعات میان گوشی جدید و موبایل قدیمی را با اطمینان کامل فراهم می‌کند.
انتقال آسان اطلاعات به گوشی جدید با Phone clone


برنامه جدید هواوی Phone Clone امکان تبادل اطلاعات میان گوشی جدید و موبایل قدیمی را با اطمینان کامل فراهم می‌کند.


هنگام خرید گوشی جدید یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها، انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به موبایل جدید است و این موضوع زمانی تبدیل به بحران می‌شود که این گوشی‌ها از دو مدل متفاوت با برندهای مختلف باشند.

اغلب افراد در این شرایط معمولا از کارت حافظه استفاده می‌کنند و با انتقال اطلاعات به آن و نصب در گوشی جدید به تبادل داده‌ها می‌پردازند. در این شرایط امکان اشتباه در جابه‌جایی شماره‌تماس‌ها یا تصاویر وجود دارد.

استفاده از بلوتوث نیز آهسته است و اگر عکس‌ها کیفیت بالایی داشته باشند ممکن است مجبور شوید نصف روز را برای انتقال آنها صرف کنید. در این شرایط برنامه Huawei Phone Clone یک راه قابل اعتماد و بی‌دغدغه برای جابه‌جایی داده‌ها است.

اگر دو گوشی مختلف داشته باشید که برنامه Phone Clone روی آنها نصب شده باشد، می‌توانید به آسانی و بدون نیاز به فرآیندهای اضافی، اطلاعات خود را به گوشی جدید منتقل کنید.


این برنامه نیازی به ایجاد حساب کاربری در گوگل یا فرآیندهای مشابه ندارد و از طریق یک ارتباط اختصاصی روی شبکه بی‌سیم، جایجایی اطلاعات میان دو گوشی را انجام می‌دهد. در نتیجه در چهار گام ساده می‌توانید انواع داده‌ها مانند شماره‌تماس‌ها، عکس، ویدیو، موسیقی و برنامه‌ها را به گوشی جدید انتقال دهید.

حتی علاوه بر سازگاری میان مدل‌های مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ۴ یا مدل‌های بالاتر، امکان جابجایی اطلاعات بین گوشی‌هایی با سیستم عامل ios و موبایل‌های اندروید نیز فراهم شده است.

برنامه Phone Clone به برند یا مدل خاصی محدود نمی‌شود و بسیار سریع‌تر از روش‌هایی مانند بلوتوث است به‌طوری‌که می‌توانید صدها مگابایت داده را تنها در چند دقیقه منتقل کنید. کافی است برنامه را دانلود کنید و با انتخاب گوشی قدیمی به عنوان Old phone و گوشی جدید به عنوان New phone انتقال اطلاعات را انجام دهید.


همچنین می‌توانید با تغییر زبان فارسی مراحل را دنبال کنید. با لمس گزینه اتصال می‌توانید فایل‌هایی که برای انتقال به گوشی جدید در نظر گرفته‌اید را انتخاب کنید. چند لحظه صبر کنید تا باقی کارها به صورت خودکار انجام شود.

این کارها در گذشته بسیار زمان‌بر بود و دردسر زیادی داشت اما با برنامه قدرتمند Phone Clone در زمانی کوتاه و با آرامش خاطر انتقال اطلاعات انجام می‌شود. شما می‌توانید این برنامه را از کافه بازار دانلود کنید.

کد مطلب: 44780
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام