کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مایکروسافت آزمایش به‌روزرسانی عمده ویندوز ۱۰ را آغاز می‌کند

25 مرداد 1395 ساعت 16:48

ایتنا - این شرکت برای نخستین‌بار در ماه اوت (مرداد) سال گذشته، به آزمایش به‌روزرسانی مربوط به ماه نوامبر (آذر) ویندوز ۱۰ پرداخت و جالب آنکه ویژگی‌های عمده آن، تا ماه سپتامبر (مهر)، پدیدار نگشتند.




با اینکه مایکروسافت هفته گذشته و در روز تولد ویندوز ۱۰، به‌روزرسانی این سیستم عامل را عرضه کرد، اما باز هم در حال تدارک دیدن برای پرده‌برداری ویژگی‌های جدیدی از به‌روزرسانی بعدی و عمده آن می‌باشد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از TheVerge، غول نرم‌افزاری، آزمایش به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ با نام «Redstone 2» را آغاز کرده است. این به‌روزرسانی دارای ساخت (build) اولیه برای گروهی از پژوهشگران مایکروسافت موسوم به Windows Insiders است که به آزمایش نسخه‌های بتای عمومی می‌پردازند.

گفته می‌شود به‌روزرسانی جدید، هنوز دارای ویژگی‌های خاصی نیست؛ چرا که مایکروسافت اکنون در نخستین مراحل اعمال بهبودهای ساختاری در مورد OneCore قرار دارد. وان‌کور، کد مشترک ویندوز در میان کامپیوترهای شخصی، تبلت‌ها، گوشی‌ها، هولولنزها، اکس‌باکس، و اینترنت اشیاء است.

بنابر گفته دونا سارکار (مهندس نرم‌افزار ویندوز)، شاید برای برخی از افراد، چند ساخت (build) اولیه و در دسترس به‌منظور آزمایش، چندان خوشایند نباشد. گفتنی است مایکروسافت به‌تازگی ویندوز ۱۰ ساخت ۱۴۹۰۱ را عرضه کرده و سرگرم آزمایش روی پیام‌ها (notifications) درون File Explorer است.
این پیام‌ها، نکات و ترفندهایی پیرامون موارد جدید در ویندوز ۱۰، به کاربر عرضه می‌کنند. البته می‌توانید این پیام‌ها و نکات را نبینید؛ هرچند که اکنون تنها در فاز آزمایشی خود هستند.


با اینکه ساخت اولیه ویژگی‌های زیادی ندارد، اما انتظار می‌رود مایکروسافت به‌زودی مواردی را به آپدیت خود بیفزاید. این شرکت برای نخستین‌بار در ماه اوت (مرداد) سال گذشته، به آزمایش به‌روزرسانی مربوط به ماه نوامبر (آذر) ویندوز ۱۰ پرداخت و جالب آنکه ویژگی‌های عمده آن، تا ماه سپتامبر (مهر)، پدیدار نگشتند. کارمندان مایکروسافت در حال حاضر و به‌عنوان بخشی از برنامه ساخت درون‌سازمانی ویندوز ۱۰ موسوم به «قناری»، به این ویژگی‌ها دسترسی دارند و برخی از کارمندان آن مدتی است سرگرم آزمایش ویژگی‌های جدید بیشتری هستند.

باید انتظار داشته باشیم در ماه سپتامبر یا شاید اکتبر، شاهد ویژگی‌های بسیار زیادی در به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ باشیم. مایکروسافت وعده دو به‌روزرسانی عمده برای این ویندوز را هم داده که به گفته این شرکت، هر دو قرار است در سال ۲۰۱۷ ارائه شوند.
 


کد مطلب: 44747

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44747/مایکروسافت-آزمایش-به-روزرسانی-عمده-ویندوز-۱۰-آغاز-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir