۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۶

عرضه بسته‌های امنیتی جدید مایکروسافت برای ویندوز و دیگر نرم‌افزارها

ایتنا- با نصب وصله‌های امنیتی بسیار مهم مشکلات امنیتی نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز و همین‌طور برنامه‌های اسکایپ، آفیس، OneNote، Lync و غیره برطرف می‌شود.
عرضه بسته‌های امنیتی جدید مایکروسافت برای ویندوز و دیگر نرم‌افزارها


شرکت مایکروسافت بسته‌های امنیتی و به‌روزرسان خود در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ را عرضه کرده است. از مجموع نه بولتن امنیتی این شرکت پنج مورد درجه‌بندی بسیار مهم دریافت کرده‌ند.


به گزارش ایتنا از فارس، مایکروسافت به کاربران خود توصیه کرده هر چه سریع‌تر محتوای این پنج بولتن را بر روی رایانه‌های خود نصب کنند، زیرا هکرها با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های کشف شده می‌توانند از راه دور کدهای مخرب خود را بر روی رایانه‌های افراد قربانی اجرا کنند.

از میان بولتن‌های امنیتی بسیار مهم یکی مربوط به مرورگر اینترنتی Internet Explorer، دیگری مرتبط با مرورگر Edge و همین‌طور در ارتباط با مولفه‌های گرافیکی مایکروسافت، آفیس و Windows PDF library است. در هریک از بولتن‌های یاد شده به ترتیب نه، هشت، پنج، سه ویک وصله نرم‌افزاری وجود دارد.

با نصب وصله‌های امنیتی بسیار مهم مشکلات امنیتی نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز و همین‌طور برنامه‌های اسکایپ، آفیس، OneNote، Lync و غیره برطرف می‌شود.

بسته‌های امنیتی مهم هم مشکلات هسته اصلی ویندوز یا کرنل، بوت ایمن ویندوز، سیستم تائید هویت ویندوز، ActiveSyncProvider ویندوز ۱۰ ، Outlook و غیره را برطرف می‌کند.
کد مطلب: 44728
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام