۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

iOS، صعود در غرب و سقوط در شرق

ایتنا- آمار و ارقام ارائه شده از استفاده از دستگاه‌های میزبان سیستم عامل iOS نشان می‌دهد که این دستگاه‌ها در اروپا و امریکا با افزایش تعداد کاربران روبرو بوده و در چین روندی معکوس را سپری می‌کنند.
iOS، صعود در غرب و سقوط در شرق


آمار و ارقام ارائه شده از استفاده از دستگاه‌های میزبان سیستم عامل iOS نشان می‌دهد که این دستگاه‌ها در اروپا و امریکا با افزایش تعداد کاربران روبرو بوده و در چین روندی معکوس را سپری می‌کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت اپل در طول سال گذشته میلادی شرایط عجیبی را در زمینه دستگاه‌های همراه تجربه کرده است.

کاهش فروش تلفن‌های همراه آیفون و تبلت‌های آیپد در رسانه‌ها بازتاب بسیار چشمگیری داشته است ولی در عمل همچنان سوددهی سیستم عامل iOS برای این شرکت در سطحی بسیار بالا قرار دارد.


حال آمار تفکیک‌شده منطقه‌ای استفاده از دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل برای سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی منتشر شده است که نشان‌دهنده شرایط مطلوب این سیستم عامل به‌صورت متوسط جهانی است.

این آمار نشان می‌دهد که فروش تلفن‌های همراه و تبلت‌های مجهز به iOS در بازارهای آمریکا و اروپا با رشد همراه بوده است که رقم چشمگیری از سود را روانه این غول سیلیکون ولی ساخته است.

بااین‌وجود میزان فروش این سیستم عامل در بازه زمانی مشابه در کشور چین نشان‌دهنده کاهش محبوبیت اپل در این بازار بزرگ است.

شایان‌ ذکر است که در میان سیستم‌عامل‌های همراه در طول سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶، شاهد برتری مطلق اندروید با مالکیت بر روی ۶۶.۱ درصد بازار مصرف هستیم.
 
کد مطلب: 44721
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام