۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۶

وضعیت نا به سامان دی لینک در بازار جهانی

ایتنا- شرکت دی لینک که در نمونه تولید سخت‌افزار شبکه یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌های جهان به‌حساب می‌آید، برای ششمین بار متوالی با کاهش سود در گزارش فصلی خود روبرو بوده است.
وضعیت نا به سامان دی لینک در بازار جهانی


شرکت دی لینک که در نمونه تولید سخت‌افزار شبکه یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌های جهان به‌حساب می‌آید، برای ششمین بار متوالی با کاهش سود در گزارش فصلی خود روبرو بوده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، ظاهرا وضعیت بازار جهانی برای شرکت‌های بزرگ مانند سابق پیش نمی‌رود و آنها یا سودهای نجومی کسب می‌کنند و یا اینکه سیری قهقرایی را تجربه می‌نمایند.

در این میان شرکت دی لینک به‌تازگی اقدام به انتشار گزارش مالی خود کرده است که این گزارش‌های مالی از شرایط نه‌چندان خوب این شرکت خبر می‌دهند.


بر اساس این گزارش‌ها این غول سخت‌افزار شبکه همچنان در روند نزولی خود پایدار بوده و با ضرر دهی به کار خود ادامه داده است.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که ششمین ضرر دهی متوالی فصلی این شرکت موجب شده است تا ارزش هر سهم آن در بازار اوراق بهادار به میزان ۱۰ سنت کاهش پیدا کند.

به‌این‌ترتیب میزان ضرر دهی دقیق این شرکت برابر با ۱۳ میلیون و ۸۶۰ هزار دلار بوده است و ارزش فعلی هر سهم آن‌ها در بازار بورس تایوان برابر با ۱۱.۴ دلار است.
 
کد مطلب: 44701
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام