۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷

مایکروسافت یک شرکت استریم بازی را خرید

ایتنا- شرکت مایکروسافت به‌تازگی یک شرکت استریم بازی‌های کامپیوتری را خریداری کرده است تا بتواند در بازار رقابت با توئیچ فعال باشد.
مایکروسافت یک شرکت استریم بازی را خرید


شرکت مایکروسافت به‌تازگی یک شرکت استریم بازی‌های کامپیوتری را خریداری کرده است تا بتواند در بازار رقابت با توئیچ فعال باشد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، امروزه تقریبا بیشتر افراد به دنبال این هستند که از ساختارهای خدماتی استریم برای دریافت امکانات استفاده کنند.

در این میان بازی‌های کامپیوتری به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین موارد در دنیای فناوری در میان شرکت‌های بزرگ جهان به‌حساب می‌آید و شرکت‌هایی مانند مایکروسافت نیز به‌صورت مستقیم در این پروسه دخیل هستند.


مایکروسافت به‌تازگی در راستا افزودن بعدی جدید به خدمات خود اقدام به خریداری کردن یک شرکت تخصصی استریم بازی‌های کامپیوتری کرده است.

این شرکت که بیم (beam) نام دارد در حقیقت یک کمپانی ارائه خدمات چندجانبه استریم زنده است که می‌تواند شرایط انجام بازی‌های کامپیوتری توسط مخاطبان مایکروسافت را به‌طور ویژه‌ای بهبود بخشد.

شایان‌ذکر است که این اقدام مایکروسافت به‌عنوان یک ترفند مدیریتی بسیار ویژه جهت مقابله با رقیب سرسختی به نام توئیچ به‌حساب می‌آید.
 
کد مطلب: 44700
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام