۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۲

بازی‌های عهد بوق با رایانه‌های امروزی سازگار شدند

ایتنا- از جمله محبوب‌ترین بازی‌های دیزنی که حالا به راحتی بر روی رایانه‌های جدید قابل اجرا هستند می‌توان به شیر شاه، کتاب جنگل و نسخه سگای بازی علاالدین اشاره کرد.
بازی‌های عهد بوق با رایانه‌های امروزی سازگار شدند


اگر در عصر کمودور و رایانه‌های تحت داس جوانی کرده باشید، حتما می‌دانید که اجرای بازی‌های ساده و اولیه آن ایام تا چه حد لذت بخش و خاطره‌انگیز بوده است.


به گزارش ایتنا از مهر، اجرای این بازی‌ها بر روی رایانه‌های پیشرفته امروزی به علت پیشرفت‌های گسترده دنیای فناوری و ناسازگاری آنها با سخت‌افزارهای مدرن کار دشواری است و نیازمند استفاده از برخی برنامه‌ها و نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پیچیده و پردردسر است.

اما حالا راه برای خاطره‌بازی با برخی از این گیم‌های قدیمی دهه ۹۰ میلادی هموار شده، زیرا شرکت دیزنی برخی بازی‌های محبوب بیست سال قبل خود که به علت حجم اندکشان به بازی‌های ۱۶ بیتی شهرت دارند با رایانه‌های قدرتمند امروزی سازگار کرده تا کودکان امروزی هم نوستالژی‌های پدران خود را تجربه کنند.

بازی‌های جدید با رایانه‌های مدرن و دسته کنترل‌های آنها سازگار شده‌اند. هر چند طراحی بصری و گرافیکشان چندان ارتقا نیافته و لذا نباید انتظار ظاهر زیبای بازی‌های امروزی را از آنها داشته باشید. گرافیک، صدا و روند این سه بازی مشابه با روال قبلی در دهه ۹۰ میلادی است.

قیمت این بازی‌ها هم در مقایسه با بازی‌های امروزی که عموما بیش از ۳۰ دلار قیمت دارند ارزان‌تر است و هر یک ده دلار به فروش می‌رسند. در صورت خرید هر سه بازی با یکدیگر قیمت مجموع آنها ۲۰ دلار خواهد بود.
کد مطلب: 44657
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام