۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲
بیش از نه میلیارد دلار

اوراکل شرکت معروف پردازش ابری را می‌خرد

ایتنا - نت‌سوییت اخیرا اعلام کرده بود که درآمد سه‌ماهه دوم شرکت معادل ۲۳۰.۸ میلیون دلار می‌باشد که نسبت به سه‌ماهه مشابه سال قبل ۳۰درصد افزایش داشته است.
اوراکل شرکت معروف پردازش ابری را می‌خرد


در ادامه تلاش مستمر کمپانی اوراکل برای ارائه پردازش ابری بیشتر، این شرکت تصمیم گرفت که با قیمت ۹.۳ میلیارد بهترین شرکت در پردازش ابری یعنی نت‌سوییت را خریداری کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل به نقل از تاپ‌تک‌نیوز، این دو شرکت قدمت همکاری با یکدیگر دارند، بطوریکه نت‌سوییت در سال ۱۹۹۸ با نام نت‌لجر تاسیس شد، و در شروع‌ به کار به عنوان ارائه‌دهنده نرم‌افزار میزبانی وب برای حسابداری، و با حمایت ۱۲۵ میلیون دلاری از سوی بنیان‌گذار اوراکل و رئیس حال حاضر این شرکت یعنی لری الیسون آغاز به فعالیت کرد.

گفتنی است پس از خرید ۱۰.۳ میلیاردی شرکت پیپل‌سوییفت در سال ۲۰۰۵ توسط اوراکل، این اکنون بزرگ‌ترین خرید جدید اوراکل محسوب می‌گردد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که نت‌سوییت به سرعت درآمد اوراکل را افزایش دهد.


هم‌زیستی اوراکل و نت‌سوییت برای همیشه
به گفته مارک هرد، یکی از مدیران اوراکل، اپلیکیشن‌های ابری اوراکل و نت‌سوییت مکمل یکدیگر هستند، و برای همیشه در بازار هم‌زیستی شایسته خواهند داشت. همچنین به گفته وی، این دو شرکت قصد دارند در مهندسی و توزیع محصولات سرمایه‌گذاری سنگینی بعمل آورند.
ژاک نلسون، مدیر عامل شرکت نت‌سوییت اضافه کرد که این خرید، شرکت متبوع وی را قادر خواهد ساخت که از ظرفیت و مقیاس جهانی اوراکل به خوبی بهره‌برداری کند و محصولات و راه حل‌های خود را در صنایع و کشورهای بیشتری عرضه نماید.

نقشه "سرعت بخشیدن به نو‌آوری"
نت‌سوییت اخیرا اعلام کرده بود که درآمد سه‌ماهه دوم شرکت معادل ۲۳۰.۸ میلیون دلار می‌باشد که نسبت به سه‌ماهه مشابه سال قبل ۳۰درصد افزایش داشته است، و اکنون نرم‌افزار مبتنی بر پردازش ابری نت‌سوییت برای برنامه‌ریزی انسانی منابع سازمانی و برنامه‌های کاربردی دیگر به بیش از ۳۰،۰۰۰ مشتری و سازمان خدمات ارائه می‌کند.

در برنامه پرسش و پاسخ با مشتریان و شرکا، اوراکل اعلام کرد که مطابق این برنامه، تعهد داده است که از سرمایه‌گذاری و افزایش مشتری برای محصولات و راه‌حل‌های نت‌سوییت حمایت کند، و قصد دارد تا به روند نوآوری در ارائه این شرکت سرعت ببخشد. البته تا آن زمان، دو شرکت به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
 
کد مطلب: 44599
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام