۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶
بعد از انتشار خبر هک اعلام شد؛

توصیه تلگرام برای جلوگیری از هک شدن

ایتنا- شرکت تلگرام برای افزایش امنیت محیط این شبکه پیام‌رسان کاربران را به استفاده از کلمه عبور علاوه بر وارد کردن کد ارسالی از طریق سامانه اس.ام.اس توصیه کرد.
توصیه تلگرام برای جلوگیری از هک شدن


بعداز انتشار خبر هک شدن ۱۵ میلیون شماره تلفن کاربر ایرانی در شبکه تلگرام، کارشناسان امنیتی گفتند: علت آن به ضعف تلگرام در استفاده از پیام‌های متنی SMS به هنگام فعال شدن یک وسیله جدید به این سامانه بر می‌گردد.


به گزارش ایتنا از مهر، یعنی زمانیکه کاربر می‌خواهد تلگرام را بر روی گوشی جدید خود نصب کند، این شرکت با فرستان کد از طریق سامانه SMS فرآیند اجازه کاربر به تلگرام را می‌دهد که کد ارسال شده می‌تواند برای هکرها هم به اشتراک گذاشته شود.

بر همین اساس، کارشناسان شرکت تلگرام به کاربران توصیه کردند برای بالا بردن ضریب امنیتی فضای شبکه تلگرام می‌توانند از کلمه عبور اضافی استفاده کنند.

در واقع با رفتن به قسمت تنظیمات و (مرحله دوم تائید) Privacy and Security – 2-Step Verification می‌توان امنیت تلگرام خود را ارتقاء داد. در این قسمت از کاربر علاوه بر کد SMS یک کلمه عبور هم برای ورود به تلگرام درخواست می‌شود که در این صورت دیگر هکرها به کلمه عبور اضافی کاربر برای ورود به صفحه تلگرام او دسترسی نخواهند داشت.
کد مطلب: 44575
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام