۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۸

رونمایی از پردازنده گرافیکی پاسکال برای لپ‌تاپ‌ها

ایتنا- به نظر می‌رسد که قرار است تا شرکت انویدیا در طول نمایشگاه گیمز کام سال جاری در اروپا اقدام به رونمایی از پردازنده‌های گرافیکی پاسکال برای نوت‌بوک‌ها بکند.
رونمایی از پردازنده گرافیکی پاسکال برای لپ‌تاپ‌ها


به نظر می‌رسد که قرار است تا شرکت انویدیا در طول نمایشگاه گیمز کام سال جاری در اروپا اقدام به رونمایی از پردازنده‌های گرافیکی پاسکال برای نوت‌بوک‌ها بکند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، پردازنده‌های گرافیکی پاسکال بدون شک موجب ایجاد تحولی بزرگ در وضعیت فعلی بازار پردازنده‌های گرافیکی شده‌اند.

حال به نظر می‌رسد که انویدیا سرانجام قصد دارد تا این پردازنده‌های گرافیکی را به‌صورت اختصاصی برای لپ‌تاپ‌ها نیز رونمایی کند و حتی زمان تقریبی این رونمایی نیز توسط بسیاری از رسانه‌ها پیش‌بینی ‌شده است.


بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که نمایشگاه گیمز کام به‌عنوان میعادگاه رونمایی از این فناوری مطرح باشد و انویدیا نسخه مخصوص نوت‌بوک‌ها را در این نمایشگاه به کاربران معرفی کند.

شایان‌ذکر است که گیمز کام در بازه زمانی بین روزهای هفدهم تا بیست و یکم ماه اوت در قاره اروپا انجام خواهد شد و بسیاری از شرکت‌ها برنامه‌های ویژه‌ای را برای این نمایشگاه در نظر دارند.

با توجه به این که اتحادیه اروپا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فروش لپ‌تاپ‌های گیمینگ مطرح است می‌توان گفت که این اقدام انویدیا می‌تواند به‌سرعت موجب پیشرفت فروش این محصول در بازار گردد.
 
کد مطلب: 44547
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام