۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۶

عرضه یک به‌روزرسانی منحصربه‌فرد برای تلفن‌های همراه گوگل

ایتنا- شرکت گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که بسته نرم‌افزاری جدید تلفن همراه نکسوس قرار است تا قابلیت مسدود کردن تماس‌های خودکار سیستم‌های خودکار تبلیغاتی را به این تلفن‌ها اضافه کند.
عرضه یک به‌روزرسانی منحصربه‌فرد برای تلفن‌های همراه گوگل


شرکت گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که بسته نرم‌افزاری جدید تلفن همراه نکسوس قرار است تا قابلیت مسدود کردن تماس‌های خودکار سیستم‌های خودکار تبلیغاتی را به این تلفن‌ها اضافه کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، یکی از دردسرهای همیشگی کاربرهای تلفن همراه را می‌توان تماس‌های ناخواسته تبلیغاتی دانست که گاه‌وبیگاه مزاحم آرامش کاربر می‌شود.

در این میان در ایالات متحده تعداد شکایات مربوط به تماس‌های خودکار تبلیغاتی با کاربران به‌شدت در حال افزایش است و شرکت گوگل به دنبال یافتن راهکاری جهت آزادسازی کاربران خود از این دردسر بوده است.


حال شرکت گوگل بسته به‌روزرسانی جدید خود را برای دستگاه‌های سری نکسوس و اندروید وان آماده کرده است که موجب می‌شود تا این تماس‌ها به‌صورت خودکار بر روی این دستگاه‌ها مسدود شوند.

البته بعید به نظر می‌رسد که این سیستم بتواند تمامی تماس‌های مزاحم را شناسایی و رفع کند ولی پیش‌بینی می‌شود که سطح رضایت کاربران از این نرم‌افزار در حد مطلوبی باشد.

شایان‌ذکر است که پیش‌ازاین شرکت سامسونگ نیز سیستمی مشابه را برای گلکسی اس ۷ عرضه کرده بوده است که این امر با استقبال صاحبان این تلفن‌های همراه روبرو شده بوده است.
 
کد مطلب: 44470
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام