۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۹

فناوری ویژه ادوبی لایت روم بر روی تلویزیون اپل

ایتنا- به‌تازگی قابلیتی جدید به تلویزیون اپل افزوده شده است که به کمک آن با سینک کردن عکس‌ها و نرم‌افزارهای ادوبی لایت روم می‌توان به‌صورت مستقیم آن‌ها را بر روی تلویزیون اپل مشاهده کرد.
فناوری ویژه ادوبی لایت روم بر روی تلویزیون اپل


به‌تازگی قابلیتی جدید به تلویزیون اپل افزوده شده است که به کمک آن با سینک کردن عکس‌ها و نرم‌افزارهای ادوبی لایت روم می‌توان به‌صورت مستقیم آن‌ها را بر روی تلویزیون اپل مشاهده کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، استفاده از تلویزیون در طول چند سال گذشته با پیشرفت چشمگیری روبرو بوده است که عملا تنها تماشای برنامه‌های از پیش آماده را شامل نمی‌شود.

یکی از محصولاتی که علاوه بر پخش محتوای تلویزیونی، قابلیت‌های متفاوت و متنوعی را به کاربران ارائه می‌کند را می‌توان تلویزیون اپل دانست.


حال این تلویزیون به قابلیت جدیدی مجهز شده است که به‌موجب آن می‌توان به سراغ تماشای عکس‌ها بر روی این تلویزیون رفت.

این قابلیت به لطف شرکت ادوبی و نرم‌افزار لایت روم این شرکت ممکن شده است و با سینک کردن عکس‌های خود در این نرم‌افزار با تلویزیون اپل خواهید توانست تا به‌سادگی عکس‌ها را در قابل اسلاید شو بر روی تلویزیون دریافت کنید.

البته برای فعال سازی این امکان باید نسل چهارم تلویزیون اپل را در اختیار داشته باشید. به‌این‌ترتیب می‌توانید امکاناتی مانند حرکت در میان تصاویر و یا بزرگ‌نمایی را بدون مشکل بر روی تلویزیون خود به اجرا دربیاورید.
 
کد مطلب: 44467
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام