۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۱

مزایای ویژه نقشه گوگل برای کنترل مصرف اینترنت

ایتنا- شرکت گوگل به‌تازگی شرایط سیستم نقشه‌های گوگل را به نحوی تغییر داده است که استفاده از آن‌ها در وضعیت اتصال به اینترنت با مصرف سنگین داده همراه نخواهد بود.
مزایای ویژه نقشه گوگل برای کنترل مصرف اینترنت


شرکت گوگل به‌تازگی شرایط سیستم نقشه‌های گوگل را به نحوی تغییر داده است که استفاده از آنها در وضعیت اتصال به اینترنت با مصرف سنگین داده همراه نخواهد بود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، یکی از مشکلاتی که کاربران سیستم‌های مسیریابی و نقشه‌های آنلاین با آن روبرو هستند، مصرف بالای اینترنت توسط این دسته از نرم‌افزارها است.

در مواقعی که افراد به اینترنت وای‌فای متصل هستند ممکن است این مصرف چندان به چشم نیاید ولی وقتی بحث استفاده از اینترنت همراه به میان می‌آید شرایط اندکی دشوار خواهد شد.


حال شرکت گوگل تغییراتی بزرگ را در سیستم مصرف داده و استفاده آفلاین از نقشه گوگل اعمال کرده است که موجب می‌شود مصرف اینترنت به‌واسطه این برنامه به‌طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

به‌ این‌ ترتیب سیستم نقشه گوگل تقریبا تا جای ممکنه به اینترنت همراه وابسته نخواهد بود و در صورت فعال نمودن وضعیت استفاده از وای‌فای، به‌هیچ‌عنوان شاهد مصرف داده‌های اینترنت همراه توسط این نرم‌افزار نخواهید بود.

برای در اختیار داشتن این امکانات باید نسخه ۹.۳۲ از نقشه گوگل را در اختیار داشته باشید که در حال حاضر در بازارهای نرم‌افزاری قابل دسترسی هستند.
 
کد مطلب: 44466
نام شما
آدرس ايميل شما


وحید
feedback
Iran, Islamic Republic of
عاشق این شرکت خلاق هستم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام