۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۴

افزوده شدن امکانات جدید به نقشه گوگل

ایتنا-به‌تازگی شرکت گوگل اعلام کرده است که امکانات جدیدی را بر روی سیستم نقشه خود خواهد افزود که به‌موجب آن‌ها محله‌های شلوغ در این نرم‌افزار به‌صورت های‌لایت شده به نمایش درخواهند آمد.
افزوده شدن امکانات جدید به نقشه گوگل


به‌تازگی شرکت گوگل اعلام کرده است که امکانات جدیدی را بر روی سیستم نقشه خود خواهد افزود که به‌موجب آنها محله‌های شلوغ در این نرم‌افزار به‌صورت های‌لایت شده به نمایش درخواهند آمد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شاید بتوان سیستم نقشه‌های گوگل را به‌ عنوان بهترین سیستم موجود در بازار به‌حساب آورد و گوگل برای حفظ این شرایط به دنبال بهبود شرایط این نرم‌افزار است.

در همین راستا نیز بسته به‌روزرسانی جدیدی برای این برنامه عرضه شده است که امکانات جدیدی را به‌صورت بصری به کاربران ارائه می‌کند.


این امکان جدید که بر روی تمامی نسخه‌های این نرم‌افزار یعنی کامپیوترهای خانگی، دستگاه‌های اندرویدی و سیستم عامل IOS قابل دسترسی است شامل تغییر دادن نحوه نمایش محیط‌های شلوغ بر روی نقشه می‌شود.

به‌ این‌ ترتیب مناطقی که بر روی نقشه گوگل به‌جای رنگ زرد با رنگ نارنجی به نمایش درمی‌آیند، نمایانگر این هستند که اهالی حاضر در این مناطق با فعالیت بسیار روزانه بسیار شدید و پرمشغله‌ای روبرو هستند.

البته این قابلیت در حال حاضر تنها برای نقشه‌های کشور آمریکا در دسترس قرار دارد اما در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد افزوده شدن این قابلیت در سطح جهانی خواهیم بود.
 
کد مطلب: 44437
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام