۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵

ابداع نرم افزاری برای پیش‌بینی قیافه

ایتنا- محققان نرم‌افزار Dreambit را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که به کاربر امکان آن را می‌دهد تا خود را با مدل موی مربوط به فرهنگ‌های مختلف ببیند.
ابداع نرم افزاری برای پیش‌بینی قیافه


محققان نرم‌افزاری ساخته‌اند که به شما نشان می‌دهد در گذر زمان قیافه‌تان چه تغییراتی خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از مهر، این نرم‌افزار Dreambit نام دارد که توسط محققان دانشگاه واشنگتن ارائه شده و جالب اینکه کارایی دیگری هم به جز نمایش چهره کاربر در آینده دارد.

محققان این نرم‌افزار را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که به کاربر امکان آن را می‌دهد تا خود را با مدل موی مربوط به فرهنگ‌های مختلف ببیند.

تنها کاری که باید انجام داد گرفتن یک عکس سلفی است. در ادامه باید سال مورد نظر را انتخاب کرد تا نرم‌افزار به شما بگوید که در چه سالی، چه قیافه‌ای خواهید داشت.

بدین ترتیب فرد می‌تواند گزینه‌های مختلفی را بررسی کند و به طور مثال قیافه خود را در حالت موهای مجعد، در فرهنگ هند و در دهه ۳۰ و یا حتی سال ۲۰۴۰ مشاهده کند!

نرم‌افزار برای این کار تصویر فرد را با چهره‌های موجود در اینترنت که با معیارهای انتخاب شده نزدیکی داشته باشند مقایسه کرده و تصویری را در نهایت ارائه می‌کند که بر اساس انتخاب‌های فرد است.

از این حیث می‌توان این نرم‌افزار را یک موتور جستجوگر تصاویر به شمار آورد. در این فرآیند از الگوریتم‌های مختلف و بازسازی سه‌بعدی تصاویر استفاده می‌شود.
کد مطلب: 44404
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام